AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Hvor lang tid tok det for deg å gå inn i syklus? Aborten var på torsdag, og alt kom ut. Blødde rikelig i to dager, nå avtar det betraktelig. Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Følger med på graviditetstester om hcg synker. Denne må vel under 5, altså bli negativ, før eggløsning. Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lang tid tok det for deg å gå inn i syklus? Aborten var på torsdag, og alt kom ut. Blødde rikelig i to dager, nå avtar det betraktelig. Anonymkode: 830df...f60 Måtte ha en medisinsk abort i uke 12 pga, avvik, og trodde at jeg måtte vente i månedsvis på eggløsning. Men mensen kom etter ca. 5 uker, og eggløsning da sikkert etter ca. tre uker (testet ikke etter det). Anonymkode: 6acfb...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måtte ha en medisinsk abort i uke 12 pga, avvik, og trodde at jeg måtte vente i månedsvis på eggløsning. Men mensen kom etter ca. 5 uker, og eggløsning da sikkert etter ca. tre uker (testet ikke etter det). Anonymkode: 6acfb...d08 Så godt å høre! Hvor mange pp måtte du/dere gjennom før neste graviditet? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Har måttet ta medisinsk abort 2 ganger, pga missed abortion i uke 12 og uke 9. Ble gravid igjen 6mnd etter først gangen og 4 mnd etter andre gangen. Om det har noe å si var jeg over 35år begge gangene. Anonymkode: b7e12...831 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Hadde MA uke 10. Venter fremdeles på eggløsning og at hormonene skal stabilisere seg. Slitsomt…. Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde MA uke 10. Venter fremdeles på eggløsning og at hormonene skal stabilisere seg. Slitsomt…. Anonymkode: b883b...3f2 Hvor lenge har du ventet? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Hadde en MA i uke 11 flere år siden, tok medisinsk abort. Det var akkurat som om aborten var en mensen. Hadde eggløsning noen uker etter dette, dette ble bekreftet av gynekolog. Syklus var kanskje forskjøvet med ei uke eller noe. Gravid igjen 4 mnd senere Anonymkode: 2b2d0...892 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Jeg hadde SA med utskraping og veldig stor blødning i uke 11. Tok rundt en måned før jeg fikk mensen. Ble gravid rundt 3 måneder etter utskrapingen (jeg er over 35). Anonymkode: 5d68f...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge har du ventet? Anonymkode: 830df...f60 6 uker, tiden går sakte. Umulig å finne eggløsning før hcg er på under 5 Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): 6 uker, tiden går sakte. Umulig å finne eggløsning før hcg er på under 5 Anonymkode: b883b...3f2 Huff, det var lenge. Sjekker du med tester på om hcg synker? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huff, det var lenge. Sjekker du med tester på om hcg synker? Anonymkode: 830df...f60 Veldig lenge. Ja, sjekker ofte. Tatt blodprøver også, går sakte men sikkert ned men kan jo være tegn på rester også når det tar så lang tid Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 6.44): Hvor lang tid tok det for deg å gå inn i syklus? Aborten var på torsdag, og alt kom ut. Blødde rikelig i to dager, nå avtar det betraktelig. Anonymkode: 830df...f60 Fikk første mensen etter 9 uker. Gravid igjen på 3 syklus. Anonymkode: 4ca72...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig lenge. Ja, sjekker ofte. Tatt blodprøver også, går sakte men sikkert ned men kan jo være tegn på rester også når det tar så lang tid Anonymkode: b883b...3f2 Får du ikke henvisning til å sjekke rester? Jeg fikk beskjed om at test skulle være negativ etter fire uker. Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Får du ikke henvisning til å sjekke rester? Jeg fikk beskjed om at test skulle være negativ etter fire uker. Anonymkode: 830df...f60 Jo, vært på tre ultralyder og fått avlyst to utskrapninger på selve timen fordi de ikke fant noen rester. Så er ingenting av rester igjen, har begynt å blø igjen så legen mener det er mensen. Noe som er positivt for da er jeg i syklus igjen og kan vente på eggløsning🙏 hva med deg? Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jo, vært på tre ultralyder og fått avlyst to utskrapninger på selve timen fordi de ikke fant noen rester. Så er ingenting av rester igjen, har begynt å blø igjen så legen mener det er mensen. Noe som er positivt for da er jeg i syklus igjen og kan vente på eggløsning🙏 hva med deg? Anonymkode: b883b...3f2 Så bra det blir sjekket opp☺️ Har de sagt noe om hvorfor hcg bruker så lang tid uten rester? I uke 11 skal nivået være på det høyeste som er ca. 290,000, og med en halvering daglig tror jeg den skal være 5 på rundt 19 dager (kan hende jeg har blingsa). Jeg er bare en uke etter, så har litt venting igjen. Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så bra det blir sjekket opp☺️ Har de sagt noe om hvorfor hcg bruker så lang tid uten rester? I uke 11 skal nivået være på det høyeste som er ca. 290,000, og med en halvering daglig tror jeg den skal være 5 på rundt 19 dager (kan hende jeg har blingsa). Jeg er bare en uke etter, så har litt venting igjen. Anonymkode: 830df...f60 Ja men vært en del masing fra min side da jeg generelt syntes kvinner blir alt for dårlig fulgt opp etter en abort. 🤔 Mange som går med rester uten at de vet det osv. De har økt grensen fra pos gravid test etter abort fra 4 uker til 6 fordi de ser at hcg går veldig sakte ned hos de fleste. Halveringstid er også veldig individuelt. Spørs hvor langt du var på vei mener de men jeg har vært utålmodig, vil gjerne prøve snart igjen. Fikk du MA? Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja men vært en del masing fra min side da jeg generelt syntes kvinner blir alt for dårlig fulgt opp etter en abort. 🤔 Mange som går med rester uten at de vet det osv. De har økt grensen fra pos gravid test etter abort fra 4 uker til 6 fordi de ser at hcg går veldig sakte ned hos de fleste. Halveringstid er også veldig individuelt. Spørs hvor langt du var på vei mener de men jeg har vært utålmodig, vil gjerne prøve snart igjen. Fikk du MA? Anonymkode: b883b...3f2 Jeg var i uke 11, fosteret noen dager yngre bare. Fikk Cytotec på sykehuset. Hvor langt kom du? Men nå er det 6 uker siden for deg? Hva sier de nå da? Utrolig dårlig oppfølgning. Kan du prøve en privat time for en second-opinion? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var i uke 11, fosteret noen dager yngre bare. Fikk Cytotec på sykehuset. Hvor langt kom du? Men nå er det 6 uker siden for deg? Hva sier de nå da? Utrolig dårlig oppfølgning. Kan du prøve en privat time for en second-opinion? Anonymkode: 830df...f60 Så trist å høre 💔 Jeg fikk cytotec dagen før utskrapning så det skulle vært åpent. Fosteret hadde allerede være dødt i en uke så var nok klar for å komme ut da det meste kom da. De vekte meg fra narkose da de mente det meste var ute, ikke så fornøyd med det. Da det tok såpass lang tid. Fikk ny utskrapning etter det igjen da de mente det var rester likevel som Ikke kom ut så på utskrapning dagen igjen avlyste de, for alt var visst tømt seg. Så det er jo bra, men guri så mye styr og kontra beskjeder fra legene. Hun som så på meg noen dager før utskrapning så jo rester men var visst ikke noe likevel😅 Har du fått ut mye? klumper blod? Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Jeg var forresten i uke 10! Hjertet stoppet i uke 9. hadde hatt mange ultralyder til da så alt så ut som det utvikler seg normalt Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå