AnonymBruker Skrevet 24. januar #41 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 6.10): Her så spiser vi mye forskjellig som er fra gammelt Spekemat Lamefrikase Ertesuppe med saltkjøtt Grove kjøttkaker med vilt Rakafisk Fersk suppe Hønsfrikase Grønsaker suppe Anonymkode: 47161...46b Spiser ingenting av dette. Og hadde aldri falt meg inn å verken spise eller kalle dette for «matskatter» som må tas vare på 🤮 Anonymkode: 25bcf...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. januar #42 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 10.04): Norsk mat er kjedelig og smakløst, kun noen få retter som er spiselig. Andre land er mye bedre på mat, skal ikke lengre enn Danmark. Anonymkode: 3919c...eea Jeg syns ikke den er det. Jeg liker en god del norsk mat, selv om det er ting jeg helst unngår å spise, men lapskaus - både lys og brun, ertesuppe, kjøttsuppe med løksaus, komle/klubb/ball, seibiff, frikassé, kjøttkaker i brun saus og svine- eller oksesteik står jevnlig på menyen her. Men det gjør også mer eksotiske retter, så for meg utelukker ikke det ene det andre. At Danmark har god mat er jeg enig i, men det har vi i Norge også. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spiser ingenting av dette. Og hadde aldri falt meg inn å verken spise eller kalle dette for «matskatter» som må tas vare på 🤮 Anonymkode: 25bcf...8e3 Spyfjes har lite å gjøre i en mattåd. Bli voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå