AnonymBruker Skrevet 29. januar #61 Del Skrevet 29. januar Jeg er blond begge steder, men litt mørkere blond der nede. K38 Anonymkode: a8115...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #62 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 19.37): Jeg er blond begge steder, men litt mørkere blond der nede. K38 Anonymkode: a8115...2ee Ekspander Nydelig det også 💕 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #63 Del Skrevet 30. januar Har blitt inspirert til å farge kjønnshårene mine på nytt iom at blåfargen er svak. Skal ikke farge det blått, men en annen farge. Jeg har veldig lyst til å farge det lilla, men kom gjerne med innspill. Anonymkode: 129b4...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. januar #64 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 22.10): Ja, jeg bleket det, deretter tilsatt jeg blåfargen. Var litt jobb. Anonymkode: 129b4...8f5 Ekspander Hva slags hårfarge og blekemiddel bruker du nedentil? Er det ikke skadelig å bruke sterke kjemikalier der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #65 Del Skrevet 30. januar Thyra skrev (På 30.1.2025 den 4.01): Hva slags hårfarge og blekemiddel bruker du nedentil? Er det ikke skadelig å bruke sterke kjemikalier der nede? Ekspander Jeg brukte vanlig blekemiddel til hår da jeg bleket det. Og vanlig blåfarge. Er nok ikke spesielt heldig. Ble sår på de indre leppene om hang utenfor, så er naturligvis ikke å anbefale. Men resultatet ble kult. Anonymkode: 129b4...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #66 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 15.35): Da hadde du likt meg. Farget hele busken blå for noen år siden. Da var det knallblått. Det er fortsatt blått, men det har forsvunnet gradvis... Anonymkode: 129b4...8f5 Ekspander Spesielt. Særlig siden kjønnshår har en levetid på ca 4-8 uker før det faller ut og et nytt vokser ut😅 Anonymkode: 545a4...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #67 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.24): Naturlig rødt Anonymkode: ee444...b32 Ekspander Rødt hår er jo utrolig sexy ! Anonymkode: 28fa4...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #68 Del Skrevet 30. januar Kjønnshår har samme farge som øyenbrynene og brystvorter har samme farge som leppene sies det. Anonymkode: f4736...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #69 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 9.57): Kjønnshår har samme farge som øyenbrynene og brystvorter har samme farge som leppene sies det. Anonymkode: f4736...bb4 Ekspander Av og til kan kjønnshår være litt mørkere enn brynene, siden dotten sjelden får sollys på seg. Men ganske lik farge er det nok Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #70 Del Skrevet 31. januar Rødt hår der nede kan jo være forskjellige sjatteringer- fra rødblond til mer oransje. Uansett fint💕 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå