AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar Rosa Gnom skrev (På 21.1.2025 den 12.03): Definisjonen på incel er hat. Jeg vil gjerne nominere denne setningen tim den tåpeligste så langt i 2025. Den viser hvordan det å henge på sosiale medier gjør noe med kognitive funksjoner. Anonymkode: 386b7...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne nominere denne setningen tim den tåpeligste så langt i 2025. Den viser hvordan det å henge på sosiale medier gjør noe med kognitive funksjoner. Anonymkode: 386b7...840 Har du ikke noe bedre å komme med? Tror du at det er jeg som sitter å bestemmer definisjonene på ord? Har du vanskelig for å lese kanskje? Jeg legger ut kilde igjen. Incel Les denne og forklar meg hvor jeg tar feil. Siden jeg er ganske sikker på at du ikke evner å lese selv, så klipper jeg og limer inn definisjonen på incel igjen : Incels kan beskrives som ufrivillig seksuell avholdende personer – i hovedsak heterofile menn – som finner fellesskap gjennom digitale informasjonssystemer og som nærer hat mot, sjikanerer og noen ganger fysisk angriper kvinner i alminnelighet, men også menn som oppfattes som vakrere, dyktigere eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 0.59): Blir menn som aldri har datet eller minimalt kontakt med det motsatte kjønn en ''incel''? Anonymkode: f0d9e...c00 Er man ikke ferdig med incel tullet? Anonymkode: d7592...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 9.17): Siden jeg var incel i mange år klarer jeg aldri å venne meg til denne nye forståelsen av begrepet som inkluderer hat mot kvinner. Det er så fjernt fra det "miljøet" jeg var en del av. Anonymkode: 0c8be...001 Det er en smart måte å angripe kjønnsdiskriminerende menn ved å kalle dem jomfruer. Desverre så angripe de da gode menn som også er jomfruer, ved å bruke jomfru som et skjellsord. Det blir litt som at du er ikke en "fat capitalist pig" bare fordi du er overvektig, men det er overvekten som bruker for å angripe. Anonymkode: a3b8f...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå