AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Blir menn som aldri har datet eller minimalt kontakt med det motsatte kjønn en ''incel''? Anonymkode: f0d9e...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Bare dersom de hater kvinner og skylder på dem for deres egen utilstrekkelighet. Anonymkode: 84f4c...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Incel er en egen subkultur. Alle incels avstår ufrivillig fra seksualitet, men ikke alle som avstår ufrivillig fra seksualitet er incels. Anonymkode: f3a74...b79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir menn som aldri har datet eller minimalt kontakt med det motsatte kjønn en ''incel''? Anonymkode: f0d9e...c00 Det handler ikke om at de ikke har datet/hatt sex med kvinner. Det handler om at de blir bitre og skylder på kvinnene (og vellykkede pene menn) for at de ikke har draget. De skjønner tydeligvis ikke selv at det er nettopp denne holdningen som støter kvinnene bort fra deg. «Stakkars meg som ingen kvinner vil ha sex med» «Derfor HATER jeg alle kvinner… fordi de ikke vil ha sex med meg… Anonymkode: 1047a...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir menn som aldri har datet eller minimalt kontakt med det motsatte kjønn en ''incel''? Anonymkode: f0d9e...c00 Incel brukes nå som skjellsord av kvinner med lav empati (eller skadet av kjønnskrigen) samt menn som ønsker å poengtere egen suksess. Anonymkode: 386b7...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Siden jeg var incel i mange år klarer jeg aldri å venne meg til denne nye forståelsen av begrepet som inkluderer hat mot kvinner. Det er så fjernt fra det "miljøet" jeg var en del av. Anonymkode: 0c8be...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Siden jeg var incel i mange år klarer jeg aldri å venne meg til denne nye forståelsen av begrepet som inkluderer hat mot kvinner. Det er så fjernt fra det "miljøet" jeg var en del av. Anonymkode: 0c8be...001 Det er litt som «feminister» inkluderer et spekter fra: 1. De som vil ha like rettigheter for kvinner og menn 2. Til de som mener at all heterofil sex er voldtekt, at alle menn er svin og at kvinner burde legge menn i lenker Så lenge termen rommer så mye så betyr den knapt noen ting, og forårsaker mest forvirring når den tas fra og forskjellige debattanter legget forskjellig betydning til grunn. Anonymkode: 386b7...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå