Tartufo Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Mark Zuckerberg angrer på Metas håndtering av covid-19-innhold, og sier myndighetene presset selskapet til kraftig sensurering. Han mener de uavhengige faktasjekkerne ikke er objektive. Selv ønsker han å være nøytral. Nå varsler han at Meta vil fjerne faktasjekkere, og kutte ned på moderering, særlig rundt kjønn, kjønnsidentitet og innvandring. Hva synes dere om dette? Endret 8 timer siden av Tartufo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Facebook ble ødelagt for over ti år siden. Jeg bruker kun messenger-appen. Jeg sjekker aldri facebook-feeden. Samme gjelder alle jeg kjenner. Så bryr meg ikke om de fjerner faktasjekkere. Mitt inntrykk er det uansett kun er de som ønsker å lese konspirasjonsteorier som fortsatt liker å være på Facebook. Anonymkode: b6b6f...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Facebook ble ødelagt for over ti år siden. Jeg bruker kun messenger-appen. Jeg sjekker aldri facebook-feeden Samme her. Nyheter henter jeg andre steder. Anonymkode: 48e76...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 15 minutter siden Forfatter #5 Del Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Facebook ble ødelagt for over ti år siden. Jeg bruker kun messenger-appen. Jeg sjekker aldri facebook-feeden. Samme gjelder alle jeg kjenner. Så bryr meg ikke om de fjerner faktasjekkere. Mitt inntrykk er det uansett kun er de som ønsker å lese konspirasjonsteorier som fortsatt liker å være på Facebook. Anonymkode: b6b6f...0ed Husk at det du tror ikke er fakta da. Faktasjekkerne fjerner ikke kun innhold som ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #6 Del Skrevet 12 minutter siden Tartufo skrev (8 timer siden): Hva synes dere om dette? Mindre sensur er alltid bra! 👍 Anonymkode: 6ea78...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå