AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Må du ha det rotete og skittent, da? Jeg blir stresset og irritert av rot og skit - noe mange mennesker blir. Ytre kaos = indre kaos. Vi bruker fint lite tid på å rydde og vakse, men vi har det likevel ryddig og reint. Vi har skuffer og skap, alt har sin plass, og hele familien er indoktrinert til at alt skal legges på plassen sin etter bruk. 4-åringen trenger fremdeles en del prompting på dette, men det går seg til. Vi unngår også å akkumulere for mye "greier". Vi selger ting vi ikke trenger, kaster ting som er ødelagte, og kjøper ikke ting vi ikke trenger. Vi har robotstøvsuger med moppefunksjon, og det er helt gull. Vi har ikke et ideellt hus for slikt, med halve etasjer, litt trappertrinn hist og her, osv, så vi må bære den litt opp og ned og omkring, men likevel hjelper det helt enormt. Vi tørker opp søl og skit i det det skjer. Jeg ville fokusert på å rett og slett lage mindre rot og skit, enn å akseptere at det er der. Anonymkode: 567d0...bb8 Har jo ikke skrevet at jeg vil ha det rotete eller skittent, det er jo ikke absolutte begreper. Ønsker tips til å tåle MER rot og skitt. Det var nok litt utydelig, men akkurat nå er det for plettfritt og skinnende her. Ønsker å kunne slakke litt mer, men får det liksom ikke helt til. Ender med å prioritere vasking over mer givende ting, nettopp fordi jeg litt (for lett mener jeg), blir stresset av rot og minimalt med "skitt". Har det ganske likt som dere, men jeg føler jeg bruker for mye tid på rydding og vasking. Ts Anonymkode: a8da5...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden De koseligste folka å besøke er de som ikke har det strøkent til enhver tid, og ikke er de så nøye når de kommer på besøk heller. De prioriterer andre ting å holde på med som er vel så viktig. Anonymkode: 1349b...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå