AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e Du koker en termos kaffe tar med litt gammel julebakst, ringer på og ber han med på tur til uteplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #3 Del Skrevet 26 minutter siden Siden det er på butikken du ser ham, så kan du legge en plan der... Hvis han bor i nærheten av deg, kan du høflig spørre om det er mulig å få skyss med ham? Fortell at du dessverre ikke har med bilen, men handlet såpass mye at det hadde vært fint med skyss. Da kan du si at du gjerne vil få takke for hjelpen ved å be ham på kake og kaffe. Mulig dette virker invaderende... vet ikke hva slags type han er, men hvis det eneste stedet dere møtes er på butikken, er det jo der du må prøve å få snakket med ham. Anonymkode: 32e08...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå