Gå til innhold

Hvordan sjekke opp en mann jeg ser av og til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på  butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen.

Anonymkode: 463ac...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på  butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen.

Anonymkode: 463ac...b8e

Du koker en termos kaffe tar med litt gammel julebakst, ringer på og ber han med på tur til uteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er på butikken du ser ham, så kan du legge en plan der...

Hvis han bor i nærheten av deg, kan du høflig spørre om det er mulig å få skyss med ham? Fortell at du dessverre ikke har med bilen, men handlet såpass mye at det hadde vært fint med skyss. Da kan du si at du gjerne vil få takke for hjelpen ved å be ham på kake og kaffe.

Mulig dette virker invaderende... vet ikke hva slags type han er, men hvis det eneste stedet dere møtes er på butikken, er det jo der du må prøve å få snakket med ham.

Anonymkode: 32e08...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...