AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e
Flintis Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e Du koker en termos kaffe tar med litt gammel julebakst, ringer på og ber han med på tur til uteplassen. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Siden det er på butikken du ser ham, så kan du legge en plan der... Hvis han bor i nærheten av deg, kan du høflig spørre om det er mulig å få skyss med ham? Fortell at du dessverre ikke har med bilen, men handlet såpass mye at det hadde vært fint med skyss. Da kan du si at du gjerne vil få takke for hjelpen ved å be ham på kake og kaffe. Mulig dette virker invaderende... vet ikke hva slags type han er, men hvis det eneste stedet dere møtes er på butikken, er det jo der du må prøve å få snakket med ham. Anonymkode: 32e08...f40
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Siden det er på butikken du ser ham, så kan du legge en plan der... Hvis han bor i nærheten av deg, kan du høflig spørre om det er mulig å få skyss med ham? Fortell at du dessverre ikke har med bilen, men handlet såpass mye at det hadde vært fint med skyss. Da kan du si at du gjerne vil få takke for hjelpen ved å be ham på kake og kaffe. Mulig dette virker invaderende... vet ikke hva slags type han er, men hvis det eneste stedet dere møtes er på butikken, er det jo der du må prøve å få snakket med ham. Anonymkode: 32e08...f40 He he, jeg har ikke bil da den måtte vrakes. Håper å møte han da samtidig på handling en gang Anonymkode: 463ac...b8e
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): He he, jeg har ikke bil da den måtte vrakes. Håper å møte han da samtidig på handling en gang Anonymkode: 463ac...b8e Ja, det er her du må legge en skikkelig plan Anonymkode: 32e08...f40 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar Her er det nok best å bare spørre rett ut om han vil være med på en øl eller en kaffe. Menn blir ikke fornærmet eller føler seg truet om du er direkte, så det verste som kan skje er at han takker høflig nei. Om du derimot går rundt grøten, hinter og blunker, skjer det sannsynligvis ingenting, og du kommer til å gruble til du går lei. Anonymkode: e476d...d68 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Skrevet 20. januar Hadde bare gått rett bort til han og sagt "Hei! Har lagt merke til deg når jeg handler og fikk lyst til å bli bedre kjent med deg. Kunne du tenke deg å ta en kaffe med meg?" Enklere blir det ikke. Og enten får du et ja eller nei og kan gå videre med livet ditt. Anonymkode: b6c5f...b28 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Skrevet 20. januar Vi mannfolk er ikke alltid så gode til å ta hint, så det beste er nok å gå bort til at og si at du synes han ser hyggelig ut og lurer på om dere kan bli bedre kjent. Jeg tror alle mannfolk setter pris på det, uansett om de er interessert eller ikke. Jeg har dessverre litt annen erfaring med damer, jeg ble en gang skjelt ut av en dame på et utested, hun kjente med igjen fra en dating app og skjelte med ut fordi jeg hadde gitt henne en like…. Hadde jeg enda sendt henne en stygg melding eller noe…. Men jeg hadde bare sendt henne en like…. Hvorfor er man på en dating app hvis man ikke tåler en like? Jeg har blitt svært skeptisk til å ta kontakt med damer etter det. Anonymkode: 24e5e...722 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi mannfolk er ikke alltid så gode til å ta hint, så det beste er nok å gå bort til at og si at du synes han ser hyggelig ut og lurer på om dere kan bli bedre kjent. Jeg tror alle mannfolk setter pris på det, uansett om de er interessert eller ikke. Jeg har dessverre litt annen erfaring med damer, jeg ble en gang skjelt ut av en dame på et utested, hun kjente med igjen fra en dating app og skjelte med ut fordi jeg hadde gitt henne en like…. Hadde jeg enda sendt henne en stygg melding eller noe…. Men jeg hadde bare sendt henne en like…. Hvorfor er man på en dating app hvis man ikke tåler en like? Jeg har blitt svært skeptisk til å ta kontakt med damer etter det. Anonymkode: 24e5e...722 Du må jo skjønne at bunnfødere som deg ikke skal eksistere på samme plan som høyerestående skapninger som henne. Kjenn din plass! Anonymkode: 554a7...49e 1
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar Flintis skrev (På 20.1.2025 den 1.20): Du koker en termos kaffe tar med litt gammel julebakst, ringer på og ber han med på tur til uteplassen.
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Siden det er på butikken du ser ham, så kan du legge en plan der... Hvis han bor i nærheten av deg, kan du høflig spørre om det er mulig å få skyss med ham? Fortell at du dessverre ikke har med bilen, men handlet såpass mye at det hadde vært fint med skyss. Da kan du si at du gjerne vil få takke for hjelpen ved å be ham på kake og kaffe. Mulig dette virker invaderende... vet ikke hva slags type han er, men hvis det eneste stedet dere møtes er på butikken, er det jo der du må prøve å få snakket med ham. Anonymkode: 32e08...f40 Løgn og bedrag er aldri en god start
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Her er det nok best å bare spørre rett ut om han vil være med på en øl eller en kaffe. Menn blir ikke fornærmet eller føler seg truet om du er direkte, så det verste som kan skje er at han takker høflig nei. Om du derimot går rundt grøten, hinter og blunker, skjer det sannsynligvis ingenting, og du kommer til å gruble til du går lei. Anonymkode: e476d...d68
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde bare gått rett bort til han og sagt "Hei! Har lagt merke til deg når jeg handler og fikk lyst til å bli bedre kjent med deg. Kunne du tenke deg å ta en kaffe med meg?" Enklere blir det ikke. Og enten får du et ja eller nei og kan gå videre med livet ditt. Anonymkode: b6c5f...b28 Big W
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi mannfolk er ikke alltid så gode til å ta hint, så det beste er nok å gå bort til at og si at du synes han ser hyggelig ut og lurer på om dere kan bli bedre kjent. Jeg tror alle mannfolk setter pris på det, uansett om de er interessert eller ikke. Jeg har dessverre litt annen erfaring med damer, jeg ble en gang skjelt ut av en dame på et utested, hun kjente med igjen fra en dating app og skjelte med ut fordi jeg hadde gitt henne en like…. Hadde jeg enda sendt henne en stygg melding eller noe…. Men jeg hadde bare sendt henne en like…. Hvorfor er man på en dating app hvis man ikke tåler en like? Jeg har blitt svært skeptisk til å ta kontakt med damer etter det. Anonymkode: 24e5e...722 Helt riktig. Funket på meg i ungdommen, funket min sønn rett før jul. Menn er enkle. Enkle å glede, enkle å såre
Xpress Skrevet 22. januar #15 Skrevet 22. januar (endret) Vi menn er veldig enkle og tenker logisk. Du bare går bort og fortelle han det du vil. Det kan være hva som helst. Vi menn uansett hvordan vi ser ut, blir sjelden sjekket opp, og må jobbe mye hardere enn kvinne, så det her blir nok en kjempeglad mann :). Endret 22. januar av Xpress
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 0.20): Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e Da spør du noen i bygda hvem han er..... Anonymkode: aad00...afe
exictence Skrevet 23. januar #17 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.41): Hadde bare gått rett bort til han og sagt "Hei! Har lagt merke til deg når jeg handler og fikk lyst til å bli bedre kjent med deg. Kunne du tenke deg å ta en kaffe med meg?" Enklere blir det ikke. Og enten får du et ja eller nei og kan gå videre med livet ditt. Anonymkode: b6c5f...b28 Ville absolutt gjort dette. Like greit å få et ja eller nei med det samme. Så slipper du å tenke på akkurat det mer. Uansett vil han ta det som et kompliment. Det er hyggelig og sporty gjort av deg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Skrevet 24. januar bipolar skrev (På 21.1.2025 den 5.32): Løgn og bedrag er aldri en god start Det er da ikke løgn og bedrag å spørre om skyss hjem fra butikken, og å invitere fyren på kaffe! Hvilken rar verden lever du i... Det er bare på KG at folk later som at de er så tøffe at de tør å gå rett bort til en fremmed på butikken for å spørre om han har lyst til å møtes. Sånt skjer veldig sjelden (i hvert fall i edru tilstand) i det virkelige liv. Der må de fleste ha et lite dytt bak, et påskudd til å ta kontakt angående noe. Det er virkelig ikke det samme som løgn og bedrag. Anonymkode: 32e08...f40
AnonymBruker Skrevet 24. januar #19 Skrevet 24. januar Vet du noe om denne mannen da, utover at han er singel? Det kan være veldig god grunn til at han er singel, bare så du ikke roter deg inn i noe som kan bli vanskelig å komme ut av. Lite sted og alt... jeg ville sjekket mer om han, og evt begynt med å prøve å veksle noen setninger med han på butikken. Følt deg litt fram, se på responsen. Invitere han ut eller hjem med en gang... Da skal du være trygg på at han faktisk er en mann man kan stole på... Anonymkode: 6f13a...8a1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 0.20): Hvordan komme i kontakt med han? Fin mann jeg vil bli bedre kjent med. Ikke så stor plass her vi bor, så jeg vet han er singel. Han har ikke some, så kan ikke sende han melding der.Ser han av og til på butikken. Aldri ute på tur eller på uteplassen. Anonymkode: 463ac...b8e Har dere noen felles venner / bekjente? Anonymkode: 3e53d...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå