AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Liten historie kort…. fikk problemer med bilen å dyr regning på bilverksted, fikk mulighet til å bruke credicare på regningen men ikke betalt denne tidsnok, nå har jeg blitt saksøkt av verkstedet å de har tatt pant i boligen. hvordan kan jeg løse dette, når regningen har blitt betalt, men det står på kartverkets sider jeg er blitt saksøkt Anonymkode: e519c...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liten historie kort…. fikk problemer med bilen å dyr regning på bilverksted, fikk mulighet til å bruke credicare på regningen men ikke betalt denne tidsnok, nå har jeg blitt saksøkt av verkstedet å de har tatt pant i boligen. hvordan kan jeg løse dette, når regningen har blitt betalt, men det står på kartverkets sider jeg er blitt saksøkt Anonymkode: e519c...863 Du har neppe blitt saksøkt her. Er fakturaen sendt til inkasso? Som du heller ikke har besvart? Da blir inkasso sendt til Forliksrådet. Betaler du ikke så kan du få/vil du få en dom mot deg. Det viktigste du gjør er enten å betale, og bli ferdig med saken. Kan du ikke betale så gjør for all del en ting, åpne brevet fra Forliksrådet og svar på pålegg om tilsvar. Møter du ikke, svarer er du ikke får du en uteblivelsesdom mot deg, og det er temmelig dumt. Og maks vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 67f62...3c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Står hvertfall prosessfullmektig er credicare, og saksøker er bilverkstedet Anonymkode: e519c...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Liten historie kort…. fikk problemer med bilen å dyr regning på bilverksted, fikk mulighet til å bruke credicare på regningen men ikke betalt denne tidsnok, nå har jeg blitt saksøkt av verkstedet å de har tatt pant i boligen. hvordan kan jeg løse dette, når regningen har blitt betalt, men det står på kartverkets sider jeg er blitt saksøkt Anonymkode: e519c...863 Det tar vel gjerne litt tid fra regningen er betalt, til pant i boligen blir slettet, det beste er kanskje å ringe kartverket å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Panteheftelser slettes etter hvert. Du kan lese mer om det her: https://www.brreg.no/tinglysing/hvordan-sletter-jeg-en-heftelse/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 58 minutter siden #6 Del Skrevet 58 minutter siden Har du betalt det opprinnelige kravet fra verkstedet eller totalbeløpet i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå