Gå til innhold

Har blitt saksøkt…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liten historie kort….

fikk problemer med bilen å dyr regning på bilverksted, fikk mulighet til å bruke credicare på regningen men ikke betalt denne tidsnok, nå har jeg blitt saksøkt av verkstedet å de har tatt pant i boligen.

hvordan kan jeg løse dette, når regningen har blitt betalt, men det står på kartverkets sider jeg er blitt saksøkt 

Anonymkode: e519c...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liten historie kort….

fikk problemer med bilen å dyr regning på bilverksted, fikk mulighet til å bruke credicare på regningen men ikke betalt denne tidsnok, nå har jeg blitt saksøkt av verkstedet å de har tatt pant i boligen.

hvordan kan jeg løse dette, når regningen har blitt betalt, men det står på kartverkets sider jeg er blitt saksøkt 

Du har neppe blitt saksøkt her. Er fakturaen sendt til inkasso? Som du heller ikke har besvart? Da blir inkasso sendt til Forliksrådet. 
Betaler du ikke så kan du få/vil du få en dom mot deg. Det viktigste du gjør er enten å betale, og bli ferdig med saken. Kan du ikke betale så gjør for all del en ting, åpne brevet fra Forliksrådet og svar på pålegg om tilsvar. 
Møter du ikke, svarer er du ikke får du en uteblivelsesdom mot deg, og det er temmelig dumt. Og maks vanskelig å gjøre noe med. 

Anonymkode: 67f62...3c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Står hvertfall prosessfullmektig er credicare, og saksøker er bilverkstedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liten historie kort….

Det tar vel gjerne litt tid fra regningen er betalt, til pant i boligen blir slettet, det beste er kanskje å ringe kartverket å høre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...