Gå til innhold

Aurora Gude

nøtta

Anbefalte innlegg

Fant ikke tråd så lager ny.

Ser nå Farmen kjendis torpet og er helt sjokkert. Er dette dagens ungdom skjønner jeg alles bekymring for landet. Eller er hun bare et veldig dårlig forbilde? 

Suttrer, klager, kviner. Alt er negativt og alt skal være "rosenrødt". Orker ikke gjøre noe og er sur fordi de gjennomfører oppdragene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke Farmen, men har fulgt litt med på henne tidligere. Hun klager på de utroligste ting og er litt diva, synes jeg. Jeg fulgte henne på Snap tidligere, men det ble fort kjedelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (9 timer siden):

Ser nå Farmen kjendis torpet og er helt sjokkert. Er dette dagens ungdom skjønner jeg alles bekymring for landet. Eller er hun bare et veldig dårlig forbilde? 

Suttrer, klager, kviner. Alt er negativt og alt skal være "rosenrødt". Orker ikke gjøre noe og er sur fordi de gjennomfører oppdragene?

Ungdom...? Hun blir 33 år i juni 😅

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 timer siden):

Hun er ung. Og om dette er dagens arbeidsmoral kan det bli noen tøffe år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok dette er en typisk influenser, ikke sammenlignbart med folk på samme alder ellers i landet. :) 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (På 19.1.2025 den 21.34):

Aurora Gude spiller  mer «dum» der enn hun er. Hun er mer driftig og samfunnsengasjert i det virkelige liv både vedrørende utdannelse og andre arbeidsprosjekter hun har hatt gående. Hun var enda «dummere» forrige gang hun var med der ( Farmen) - jeg ser på det som humor rett og slett. Som når hun sa at Jan Tore Kjær ( 54) var så gammel at han levde sikkert under krigen. Ble jo ganske vilt i ymse kommentarfelt da over hvor dum gikk det an å bli liksom! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lunabelle skrev (På 20.1.2025 den 6.52):

Det er egentlig det verste. Jeg så henne på Torpet nå. Oppfattet henne som en selvsentrert og umoden tenåring, så jeg tenkte hun sikkert var i begynnelsen av 20-årene og bare så litt sliten ut. Men så er hun over 30 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker så sakte og omstendelig så hun gir et inntrykk av seg selv som litt enkel, men tror ikke hun er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være ærlig å si at jeg liker henne litt jeg 😅 Syns hun virker som et godt menneske og tror ikke nødvendigvis hun er så lat som det blir fremstilt. Tror bare hun vil ha det koselig rett og slett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (På 20.1.2025 den 12.26):

Hun er ung. Og om dette er dagens arbeidsmoral kan det bli noen tøffe år fremover.

Nei. Når man er 33 år gammel så er man ikke engang «ung voksen», man er rett og slett bare «voksen». 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en voksen dame. Jeg syns hun er morsom nok, hun sier mye rart og jeg tror vi har litt lik humor til tider. Men hun representerer «dagens ungdom» omtrent like mye som ankelsokker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er morsom. Kommer ofte mye rart ut av henne! 😅 Men hun forvirrer meg også av og til; hun kan virke dum som et brød, og like etterpå sier hun noe som faktisk er klokt! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (4 minutter siden):

Jeg synes hun er morsom. Kommer ofte mye rart ut av henne! 😅 Men hun forvirrer meg også av og til; hun kan virke dum som et brød, og like etterpå sier hun noe som faktisk er klokt! 

Er det ikke bare skuespill fra hennes side, da? Hun spilte like dum da hun var med i Paradise for 10+ år siden, og den sesongen vant hun vel hvis jeg ikke husker feil?

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookie123 skrev (7 timer siden):

Enig! Det virker som hun har to sider, på en måte 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (På 20.1.2025 den 12.26):

Nei, én voksen influenser representerer ikke hele Norges ungdom som er gamle nok til å jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla1717

Hun er bedre enn mange andre i det miljøet . Tror ikke det finnes mye vondt i henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...