Stor pike Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg så på Helene sjekker inn i dag. Hun sjekket inn på Dalsbergstien hus for rusavhengige. Hun besøkte en av dem på rommet og på hyllen bak han sto den; Calvin Klein 2U. Det var jo litt artig. Den eneste jeg bruker for tiden 😃 den lukter jo utrolig godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Er jo billig å få kjøpt på Normal. Men gøy å se noe en bruker selv på tv 🙂 Anonymkode: af068...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Stor pike skrev (6 timer siden): Jeg så på Helene sjekker inn i dag. Hun sjekket inn på Dalsbergstien hus for rusavhengige. Hun besøkte en av dem på rommet og på hyllen bak han sto den; Calvin Klein 2U. Det var jo litt artig. Den eneste jeg bruker for tiden 😃 den lukter jo utrolig godt da. Ta det med ro. Det kan ha vært dama hans som brukte den, at parfymen er unisex (en av de største ck parfymene er jo det), eller at manneversjonen og dameversjonen ser like ut. Anonymkode: 1b73f...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå