AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Har lyst på en ny sofa, da den vi har begynner å bli gammel. Og i tillegg passer den ikke inn der vi bor nå. Men.. jeg ønsker ikke å bruke en "årslønn" på en sofa... så lurer på om det er mulig å finne en som både er billig og bra? Eks Ikea? Er det modeller som ikke blir nedsitt, og slaskete i puter og trekk på få år? Må være komfortable å sitte og ligge i, da vi er 2 kronikere i hus som hviler mye, og ellers er i sofaen hele dagen/kvelden. Gjerne med vendbare/flyttbare puter,og vaskbare trekk. Har hunder i sofaen, og 3 (snart 4) barnebarn som kan søle, være uheldig... Help me 🤩 Anonymkode: ccec9...4d7
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Jeg har tenkt å kjøpe Nordic fra Bohus neste gang. Den er fantastisk å sitte i, og akkurat passe dyp så det er greit å ligge i den også. Finnes i alle mulige moduler, alt fra 2-3 seter til hjørne til sjeselong. Nordic er stadig på tilbud, alt fra 25 til 40 % (på visse stoff/trekk). Man kan velge forskjellig typer ben og armlener, slik at sofaen får forskjellig type "look". Tilbud nå! https://www.bohus.no/search?query=nordic+sofa Anonymkode: 1e86a...a72 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Hva med å sjekke Finn først? Jeg fant vår sofa til 7000,- på Finn. Stor sofa med sjeselong i begge ender, så det er absolutt mulig å finne noe billig og bra 😊 Anonymkode: b9447...25b
Mardina Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar Sjekk på Finn.no, evt. på Ikea. Da trenger man ikke blakke seg totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå