AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er godt i gang med vektnedgang, har gått ned over 30 kilo. Har hatt nytte av krom, som jeg har tatt hele veien. Merker forskjell hvis jeg glemmer det en periode. Har fokus på å spise riktig nå, mer enn kalorier som sådan. Noen som har prøvd eplecidereddik (enten kapsler/gummi eller "bar"), og som kan si noe om det har noe å si på metthetsfølelse og søtsug? Eventuelt andre tilskudd som kan ha effekt? Ønsker ikke å prøve "humbug", og jeg vet som sagt hva som funker, men det går jo litt tregere jo flere kilo man har gått ned (er fortsatt godt overvektig på BMI-skalaen, så ingen fare for at jeg sulter meg!) Anonymkode: aad7c...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Har aldri prøvd det i kapselform eller lignende, kun ved å putte det i vann. For meg så følte jeg at å putte eplecideredikk eller sitronsaft i vann hjalp mye med søtsug eller for å dempe sult, men vær obs på at begge deler har mye syre så det kan slite på emaljen på tennene om man drikker det mye. Anonymkode: 5ace8...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har aldri prøvd det i kapselform eller lignende, kun ved å putte det i vann. For meg så følte jeg at å putte eplecideredikk eller sitronsaft i vann hjalp mye med søtsug eller for å dempe sult, men vær obs på at begge deler har mye syre så det kan slite på emaljen på tennene om man drikker det mye. Anonymkode: 5ace8...d3a Takk! Drikker allerede altfor mye Cola Zero, men får passe på tennene ekstra i så fall. En eller annen last må jeg ha Anonymkode: aad7c...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå