AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei:) hvordan vasker dere brødposer av bomull? Synes det er litt uhygienisk å vaske den i vaskemaskinen. Anonymkode: 42b96...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Du får vaske den for hånd hvis du syns det er uhygienisk da. Anonymkode: eb066...a0b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du får vaske den for hånd hvis du syns det er uhygienisk da. Anonymkode: eb066...a0b Tenkte mer på hva dere bruker av såpe og om dere i det hele tatt bruker såpe mtp at det skal være i kontakt med mat. Anonymkode: 42b96...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Er det i stedet for plast, når brødet ligger på benken liksom? 😊 Jeg har det ikke selv, men bruker lignende til frukt og grønnsaker når jeg handler. Vasker i vaskemaskin sammen med håndklær på 90 grader 😊 Anonymkode: b7817...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Er ikke brødposer av bomull litt dumt, egentlig? De posene vil jo slippe ut all fukt og brødet vil raskt bli tørt. Synes bomullsposer høres ut som en dårlig løsning for å oppbevare brød, men sikkert kjempefint hvis målet er å få tørket brødet raskt. 🙂 Vi legger alltid brødet i en tett plastpose i kjøleskapet og da holder brødet seg spiselig i ei uke eller tre. De billigste kjøpebrødene kan bli litt seige og tørre etter hvert, men vi spiser det uansett. Vi kaster ikke brød. Angående bruk av såpe, hvordan vasker du andre ting på kjøkkenet? Bruker du ikke såpe på tallerkner, bestikk og gryter når du vasker opp? Anonymkode: 94fe6...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei:) hvordan vasker dere brødposer av bomull? Synes det er litt uhygienisk å vaske den i vaskemaskinen. Anonymkode: 42b96...615 hvorfor skulle det være uhygienisk? Jeg pleier å få mer hygiene når jeg vasker ting jeg. Mye rare holdninger! Anonymkode: ebb71...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det i stedet for plast, når brødet ligger på benken liksom? 😊 Jeg har det ikke selv, men bruker lignende til frukt og grønnsaker når jeg handler. Vasker i vaskemaskin sammen med håndklær på 90 grader 😊 Anonymkode: b7817...917 Ok, tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 42b96...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er ikke brødposer av bomull litt dumt, egentlig? De posene vil jo slippe ut all fukt og brødet vil raskt bli tørt. Synes bomullsposer høres ut som en dårlig løsning for å oppbevare brød, men sikkert kjempefint hvis målet er å få tørket brødet raskt. 🙂 Vi legger alltid brødet i en tett plastpose i kjøleskapet og da holder brødet seg spiselig i ei uke eller tre. De billigste kjøpebrødene kan bli litt seige og tørre etter hvert, men vi spiser det uansett. Vi kaster ikke brød. Angående bruk av såpe, hvordan vasker du andre ting på kjøkkenet? Bruker du ikke såpe på tallerkner, bestikk og gryter når du vasker opp? Anonymkode: 94fe6...71b Jeg vet ikke, kom over en butikk som reklamerte for det så da tenkte jeg å kanskje prøve😊 Joda, bruker såpe til andre ting men lettere å få skylt av tallerkner og slikt enn posen som skal ligge i tett kontakt med brødet 😊 Anonymkode: 42b96...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): hvorfor skulle det være uhygienisk? Jeg pleier å få mer hygiene når jeg vasker ting jeg. Mye rare holdninger! Anonymkode: ebb71...6b5 Hvis det er innlegg her inne som provoserer, er det alltids frivillig å scrolle videre 😊 Anonymkode: 42b96...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er innlegg her inne som provoserer, er det alltids frivillig å scrolle videre 😊 Anonymkode: 42b96...615 Og hvorfor ikke svare når man har noe å si? Jeg er bare lei av uforstand og vil spre litt fornuft. Som at ting som vaskes blir rent. Anonymkode: ebb71...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvorfor ikke svare når man har noe å si? Jeg er bare lei av uforstand og vil spre litt fornuft. Som at ting som vaskes blir rent. Anonymkode: ebb71...6b5 Jeg kom ikke hit for å diskutere,men for å søke råd. Ønsker deg en fin kveld😊 Anonymkode: 42b96...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kom ikke hit for å diskutere,men for å søke råd. Ønsker deg en fin kveld😊 Anonymkode: 42b96...615 Og jeg ga råd. Vasking gjør ting rene. Anonymkode: ebb71...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg hiver den i vaskemaskinen, sammen med kjøkkenklutene... 90 graders vask, men vet ikke om såpass til temperatur er nødvendig om man har ei god såpe. Og det har jeg også. Anonymkode: f1274...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte mer på hva dere bruker av såpe og om dere i det hele tatt bruker såpe mtp at det skal være i kontakt med mat. Anonymkode: 42b96...615 Dersom du tenker vaskemiddelet ditt er såpass ugreit at det vil utgjøre et helseproblem at det er i kontakt med mat så er det jo et åpenbart helseproblem at det er i kontakt med huden din, ts. Ja, det finnes ting man smører på hus som man absolutt ikke bør få i seg gjennom munnen, men det betyr ikke at du ikke «får i deg» alt du smører på huden. Huden er på ingen måte en tett barriære for kjemikalier. Det samme gjelder ting du puster inn - det er i deg, ufravikelig og uten mulighet til å angre. Løsningen er at du kjøper et vaskemiddel du er trygg på ikke utgjør skade for helsen, Anonymkode: 29071...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #15 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hiver den i vaskemaskinen, sammen med kjøkkenklutene... 90 graders vask, men vet ikke om såpass til temperatur er nødvendig om man har ei god såpe. Og det har jeg også. Anonymkode: f1274...91d 90 grader trenger du aldri. Blir ikke bedre enn 75 uansett. Anonymkode: 7ed40...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #16 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 90 grader trenger du aldri. Blir ikke bedre enn 75 uansett. Anonymkode: 7ed40...bf7 Har ikke 75, kun 60 og 90 (og selvsagt under 60). Bruker ellers 40 og 60 på alt. Anonymkode: f1274...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #17 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Og jeg ga råd. Vasking gjør ting rene. Anonymkode: ebb71...6b5 Jeg kan ikke se at du ga ts noe råd her; "hvorfor skulle det være uhygienisk? Jeg pleier å få mer hygiene når jeg vasker ting jeg. Mye rare holdninger! " Skjønner at ts kommenterte, man kan tenke litt over hvordan man formidler ting, selv om man er uenig 😊 Anonymkode: b7817...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå