Gå til innhold

Forventer at jeg svarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei venninne som kan sende flere meldinger hvis jeg ikke svarer med en gang. Hun vet at jeg er på jobb, men sender melding etter melding hvis jeg ikke svarer  

Men hvis hun f eks har besøk og jeg sender melding så kan det hende at hun ikke svarer før dagen etter. Men jeg sender kun 1 melding. 

Flere som har sånne venner? 

Anonymkode: b21e5...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ignorer hennes meldinger til dagen etterpå, så kanskje hun slutter.

Anonymkode: c41c0...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ignorer hennes meldinger til dagen etterpå, så kanskje hun slutter.

Anonymkode: c41c0...173

Har prøvd. Da spørr hun: har det skjedd noe? Går det bra? Har ikke hørt noe fra deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Masete hun der ja, men gjenta som en papegøye at du er opptatt på jobb. Si det gjerne en gang dere møtes at hun bare må være mer tålmodig når du er på jobb. 

Anonymkode: 019b0...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da må du sette grenser. Hun skjønner tydeligvis ikke hintingen din. 

"Jeg svarer ikke på meldinger når jeg er på jobben", "Jeg ønsker ikke å bruke mye tid på mobilen, så jeg leser bare meldinger om kvelden", "Om du sender masse meldinger på dagtid kommer jeg ikke til å svare på dem, jeg har ikke tid til det". 

Anonymkode: 1f42a...371

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg hadde tenkt at hun forventer ikke svar med en gang, siden hun selv ikke gjør det. Kanskje hun har mye på hjerte noen ganger, og sender mange meldinger etter hverandre. Det kan jeg og mine venninner og gjøre. Vi forstår jo om noen ikke svarer med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phoenix Heart skrev (2 timer siden):

Men har du sagt noe til henne?

Ja. Jeg svarer : Jeg har ikke fått svart deg pga jeg har vært på jobb. Hun vet at jeg jobber Mandag til Fredag kl 8-16 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Jeg svarer : Jeg har ikke fått svart deg pga jeg har vært på jobb. Hun vet at jeg jobber Mandag til Fredag kl 8-16 

Hmm, er hun en slik person som tror verden kretser rundt henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hei, det holder å sende en melding. Jeg er på jobb, og kan ikke alltid svare med en gang", eller "jeg har ikke telefonen på meg hele tiden, så ser ikke alltid meldingene med en gang, så du trenger ikke sende flere meldinger på rad 😃"

Anonymkode: 936e1...d0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
exictence skrev (20 timer siden):

Men jeg hadde tenkt at hun forventer ikke svar med en gang, siden hun selv ikke gjør det. Kanskje hun har mye på hjerte noen ganger, og sender mange meldinger etter hverandre. Det kan jeg og mine venninner og gjøre. Vi forstår jo om noen ikke svarer med en gang.

Ja, men det kommer jo an på settingen i meldingene. Hvis du først får en melding, og deretter ny melding med type "Hallo, hvorfor svarer du ikke?" og deretter "Hallo, er du der?" osv, så er det masemelding, og helt på trynet! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si at du vi ha en mobil-cleanse frem til påske, det du kun svarer på meldinger/ sjekker some etc en fast periode på kvelden. 

Anonymkode: 405c2...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men det kommer jo an på settingen i meldingene. Hvis du først får en melding, og deretter ny melding med type "Hallo, hvorfor svarer du ikke?" og deretter "Hallo, er du der?" osv, så er det masemelding, og helt på trynet! 

Det er sant,.

Men bare si at det passer best å svare litt senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kan plutselig spamme venninnen min med meldinger😅

Men mer om diverse oppdateringer.

Hun er supertreg å svare, med mindre det er noe viktig.

Vi har vært fortrolige venner i 20 år.

Men om du føler hun maser så er det jo bare å ignorere og svare når du har tid og lyst.

Anonymkode: a3ee9...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, ja. Hun kan først sende sms, og hvis jeg ikke svarer med en gang, skriver hun på Snapchat. Svarer jeg ikke der, ringer hun😂

Anonymkode: a85d5...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde aldri orket noe slikt og hadde sagt fra. Som minimum hadde jeg hatt mobilen på lydløs og bevisst ignorert mas.

Jeg har en mor som kan ringe to-tre ganger i timen hvis hun får det for seg at hun "må" prate med meg (som regel bare noe trivielt) og jeg bevisst ignorerer når hun holder på slik, så ringer jeg opp igjen dagen etter når det passer meg. Jeg belønner aldri slikt med å gi etter.

Anonymkode: 934bc...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...