Gå til innhold

Elisabeth Aaslie - uskyldig?

Maia70

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om dette? Selv er jeg overbevist om at hun er skyldig, det er bare altfor påfallende hvordan hun beskriver drapsmetoden som disse to mennene kan ha blitt drept med. Og kanskje det ikke er helt etisk å hente inn informasjon ved hjelp av en agent slik som politiet har gjort her, men det som kommer frem taler jo for seg selv.
Men Sigurd Klomsæt mener altså at det er "naturlige dødsfall" og hun er uskyldig....https://www.nrk.no/sorlandet/tv-2_-dobbeltdrapsdomt-7-barnsmor-ber-om-gjenapning-av-saken-sin-1.16081466

Er det noen som skal lese boka som er gitt ut? Jeg må si jeg er nysgjerrig. https://www.dagbladet.no/bok/politiets-sjokkerende-metode/82512613

Lurer også på om noen vet om spesielt gode artikler om saken som man ikke må betale for.

Endret av Maia70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som har tanker om dette eller skal lese boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en podcast som ligger på Spotify som heter hold pusten. De har en interessant episode om henne mener jeg å huske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Maia70 skrev (På 21.1.2025 den 17.30):

Er det ingen som har tanker om dette eller skal lese boka?

Leser boka til Fossheim/Braaten nå, kommet halvveis. Synes den er veldig ryddig og informativ. Har jo vært utrolig mange hendelser med denne damen, så det er greit å få en oversikt.

Jeg skjønner at Klomsæt har en jobb å gjøre, men at dette skulle være et uskyldig menneske har jeg ingen tro på. Har ikke satt meg så grundig inn i livet hennes tidligere, men har antatt at hun må ha gjort noe. Etter å ha lest mer og fått mer informasjon så må jeg si at jeg forstår hvorfor den lange forvaringsdommen er idømt.

Har sett at en del mener dette er et klart justismord, uenig der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarttrost (podcast) har en 7. ep. sak på dette. Den heter Mysteriet på rom 221.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...