AnonymBruker Skrevet 19. januar #41 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): På jakt etter enda en arv men bekymret for å bli sittende med bare en arv? Anonymkode: 1c5cb...335 Usmakelig påstand AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er og et argument, ja. Men tror vi på denne historien? Anonymkode: 04bf5...442 Hvorfor skulle vi ikke det? Anonymkode: c9f49...a2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #42 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar, alle sammen. uavhengig av huset så har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil vite. Det er for vondt for meg. takk igjen! ts Anonymkode: c81f8...582 Den av mine søsken som er da er blitt et halvsøsken ble også kontaktet av en familie utenfra. De ville vite om de hadde et felles søsken med en av oss. Det ble testet , og jeg tror ikke det ble gjennomtenkt og avtalt skikkelig hvordan partene skulle forholde seg til svaret som kom. Vi ble iallefall tilskuere til den andre familiens trang til å offentliggjøre « nyheten». Dette ble ubehagelig for flere parter , og spesielt siden 3 av 4 foreldre fremdeles var i live. Anonymkode: f0241...d07 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå