Gå til innhold

Hva slags pynt har du på stuebordet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva slags pynt har du på stuebordet?

Anonymkode: a5ed4...333

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Av og til en duplokloss, et håndavtrykk med kaviar, en bil.... varierer. Den som pynter er en gutt på 18mnd. Det som en gang stod der, lyslykter til store telys er ryddet bort. 

Anonymkode: 69143...c92

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av og til en duplokloss, et håndavtrykk med kaviar, en bil.... varierer. Den som pynter er en gutt på 18mnd. Det som en gang stod der, lyslykter til store telys er ryddet bort. 

Anonymkode: 69143...c92

😅

Anonymkode: 7cb81...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coasters og lys

Anonymkode: acd7a...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Duk, lyslykt og en krystallvase med tulipaner.

Anonymkode: 453de...5a7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har faktisk gått for null pynt, synes det er vel så greit. Har blomster og lys på spisebordet. Har heller ikke pynt på tv-benken

Anonymkode: c4fc8...c4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et rundt fat med noe lys greier. Har også 2 notatblokker, ei tegnebok, sudoku, et album, 3 skåler med godteri, pc, neglelakk, freeze dried chicken liver, 3 glass, 2 kaffekopper, en middagstallerken, blyant, penn og linjal.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et veldig lite stuebord, men hender jeg har en liten blomstervase der. Kattene våre har imidlertid en lei tendens til å spise på alle blomster.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat pynt, men har et trebrett med noen telys, servietter og glassbrikker. Hender seg det står en liten skål med godis der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker! Duk og lysestaker og stabler med bøker. Har også stabler under bordet og i vinduskarmen. Og jada, jeg har bokhyller. Stappfulle og overfylte. Bøker, ass.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nips på stuebordet. Ikke spisebordet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Duk, hekla såklart, og kubbelysestaker pluss to pyntehjerter . Og fjernkontroller og sukkerbitfat.

Anonymkode: def42...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Heller ikke på spisebord eller andre bord og hyller. Liker rene flater, og noe plass til bruksgjenstander. 

Anonymkode: f8d52...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Elsker litt nips og synes det blir mye mer hjemmekoselig og hyggelig med et lysfat eller noe. Nå har jeg er tulipanbukett, et lysfat med et duftlys, et lyse grønt  kubbelys og noen lerkekvister med kongler på. I tillegg til det er det en skriveblokk og en penn. 

Anonymkode: 1497b...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere bord, separat stue og TV stue. TV stue - ingenting, bare fjernkontroller, ofte litt rot. Hovedbord stue; stor glassvase, der jeg som regel har liljer, i perioder pampas buketter. Flere sidebord der det ofte ligger noen bøker. Konsollbord bak sofa med en globus (typ pynteversjonen), en grønn plante, og bøker. 

Anonymkode: 9b417...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet enn 2 telys, har et mindre lysfat der ved juletider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...