AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Hva slags pynt har du på stuebordet? Anonymkode: a5ed4...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Av og til en duplokloss, et håndavtrykk med kaviar, en bil.... varierer. Den som pynter er en gutt på 18mnd. Det som en gang stod der, lyslykter til store telys er ryddet bort. Anonymkode: 69143...c92 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Av og til en duplokloss, et håndavtrykk med kaviar, en bil.... varierer. Den som pynter er en gutt på 18mnd. Det som en gang stod der, lyslykter til store telys er ryddet bort. Anonymkode: 69143...c92 😅 Anonymkode: 7cb81...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Coasters og lys Anonymkode: acd7a...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Duk, lyslykt og en krystallvase med tulipaner. Anonymkode: 453de...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Jeg har faktisk gått for null pynt, synes det er vel så greit. Har blomster og lys på spisebordet. Har heller ikke pynt på tv-benken Anonymkode: c4fc8...c4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Jeg har et rundt fat med noe lys greier. Har også 2 notatblokker, ei tegnebok, sudoku, et album, 3 skåler med godteri, pc, neglelakk, freeze dried chicken liver, 3 glass, 2 kaffekopper, en middagstallerken, blyant, penn og linjal. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Vi har et veldig lite stuebord, men hender jeg har en liten blomstervase der. Kattene våre har imidlertid en lei tendens til å spise på alle blomster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Ikke akkurat pynt, men har et trebrett med noen telys, servietter og glassbrikker. Hender seg det står en liten skål med godis der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Bøker! Duk og lysestaker og stabler med bøker. Har også stabler under bordet og i vinduskarmen. Og jada, jeg har bokhyller. Stappfulle og overfylte. Bøker, ass.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar Ingenting. Setter av og til levende lys der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Ingenting faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar Har ikke nips på stuebordet. Ikke spisebordet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar Duk, hekla såklart, og kubbelysestaker pluss to pyntehjerter . Og fjernkontroller og sukkerbitfat. Anonymkode: def42...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Ingenting. Heller ikke på spisebord eller andre bord og hyller. Liker rene flater, og noe plass til bruksgjenstander. Anonymkode: f8d52...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Katt Anonymkode: 3cfc9...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar Elsker litt nips og synes det blir mye mer hjemmekoselig og hyggelig med et lysfat eller noe. Nå har jeg er tulipanbukett, et lysfat med et duftlys, et lyse grønt kubbelys og noen lerkekvister med kongler på. I tillegg til det er det en skriveblokk og en penn. Anonymkode: 1497b...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar Ingen fast pynt. Inni mellom har jeg blomster eller lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar Har flere bord, separat stue og TV stue. TV stue - ingenting, bare fjernkontroller, ofte litt rot. Hovedbord stue; stor glassvase, der jeg som regel har liljer, i perioder pampas buketter. Flere sidebord der det ofte ligger noen bøker. Konsollbord bak sofa med en globus (typ pynteversjonen), en grønn plante, og bøker. Anonymkode: 9b417...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar Ingenting annet enn 2 telys, har et mindre lysfat der ved juletider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå