AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Noen som har opplevd at en kjæresten din har datet før dere møttes, skriver meldinger til deg for å ødelegge, gjøre deg sjalu? Han datet ei dame ca. et halvt år før han møtte meg. Møtte henne noen ganger over en periode på 4-5 måneder. Hun bodde nesten to timer unna med bil, så de møttes 2-3 ganger i måneden. Hun ble visst veldig forelska, men han anså seg som singel og datet ei anna dame et par ganger i samme periode. Dette oppdaget hun, og ble rasende fordi hun hadde bestemt seg for at han var den store kjærligheten. Han gikk med på å fortsette å date kun henne, og ikke treffe denne andre. Det gikk ikke så bra, han syntes det var for langt å kjøre for å treffes, så endte med at det var hun som kjørte til han hver gang. Hun var i tillegg bekymra for at han skulle treffe andre, så noen ganger dukket hun opp hjemme hos han midt på natta for å sjekke om han var alene. Han tok mindre og mindre kontakt, så "forholdet" døde ut da hun innså at han ikke var interessert nok. Da han ble sammen med meg, og vi oppga sivilstatus på Facebook, fikk jeg et par uker meldinger fra henne. Da "advarte" hun mot han, men skrev samtidig masse om at han var god i senga, at de hadde det så fint sammen etc. - men at han var "utro" og det var det som ødela. Hun skrev at han hadde sagt hun var den han hadde drømt om hele livet sitt. Han sa til meg at noe sånt hadde han aldri hverken tenkt eller sagt. Så jeg blokkerte henne. Jeg fikk med ujevne mellomrom meldinger fra ulike profiler -som viste seg å være falske profiler opprettet av henne, for å omgå blokkeringen. Nå i helga fikk jeg en lang melding hvor hun skrev at han (kjæresten min) er hennes store kjærlighet. Hun skrev at de hadde masse "digg sex" og gode samtaler, de kranglet aldri, hun følte seg så heldig som var hans, at de hadde det så lidenskapelig, var lykkelige sammen. At hun kunne slått seg til ro om han hadde gått videre med "noen bedre," men jeg var jo så mye dårligere enn henne og han fortjener "bedre" -altså henne. Har blokkert henne, og disse ufine meldingene har nå kommet her og der i snart 5 år. Altså, jeg har aldri møtt denne dama og har ingen ønsker eller behov for noe som helst kontakt. Det har jeg skrevet, men til tross for det og mange blokkeringer, fortsetter hun å ta kontakt. Jeg er en person som har opplevd mye mobbing i barndommen, og har dårlig selvtillit og blir fort usikker. Jeg har vonde tanker når jeg får sånne meldinger. Lurer på om det hun sier kan stemme? At kjæresten min og henne hadde det så fantastisk og perfekt sammen? At jeg er dårligere? Men om de hadde det så fantastisk, hvorfor datet han ei anna dame selv etter at han hadde møtt henne? Eller var det fantastisk likevel? Hadde han det mer harmonisk med henne enn med meg? Det provoserer og sårer at hun omtaler han som sin store kjærlighet, når han er min store kjærlighet. Han har selv sagt til meg at for han var hun bare ei dame han datet i noen få måneder, og som han ikke engang var forelska i, og som han aldri har savnet et sekund. Sier han det kun for å trøste meg? Anonymkode: b6c48...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hun høres ut som ei sjalu kjerring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Crazy bitch Anonymkode: acd6b...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Anmelde for trakassering og søke om kontaktforbud ❤️ Anonymkode: 4a2de...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som har opplevd at en kjæresten din har datet før dere møttes, skriver meldinger til deg for å ødelegge, gjøre deg sjalu? Han datet ei dame ca. et halvt år før han møtte meg. Møtte henne noen ganger over en periode på 4-5 måneder. Hun bodde nesten to timer unna med bil, så de møttes 2-3 ganger i måneden. Hun ble visst veldig forelska, men han anså seg som singel og datet ei anna dame et par ganger i samme periode. Dette oppdaget hun, og ble rasende fordi hun hadde bestemt seg for at han var den store kjærligheten. Han gikk med på å fortsette å date kun henne, og ikke treffe denne andre. Det gikk ikke så bra, han syntes det var for langt å kjøre for å treffes, så endte med at det var hun som kjørte til han hver gang. Hun var i tillegg bekymra for at han skulle treffe andre, så noen ganger dukket hun opp hjemme hos han midt på natta for å sjekke om han var alene. Han tok mindre og mindre kontakt, så "forholdet" døde ut da hun innså at han ikke var interessert nok. Da han ble sammen med meg, og vi oppga sivilstatus på Facebook, fikk jeg et par uker meldinger fra henne. Da "advarte" hun mot han, men skrev samtidig masse om at han var god i senga, at de hadde det så fint sammen etc. - men at han var "utro" og det var det som ødela. Hun skrev at han hadde sagt hun var den han hadde drømt om hele livet sitt. Han sa til meg at noe sånt hadde han aldri hverken tenkt eller sagt. Så jeg blokkerte henne. Jeg fikk med ujevne mellomrom meldinger fra ulike profiler -som viste seg å være falske profiler opprettet av henne, for å omgå blokkeringen. Nå i helga fikk jeg en lang melding hvor hun skrev at han (kjæresten min) er hennes store kjærlighet. Hun skrev at de hadde masse "digg sex" og gode samtaler, de kranglet aldri, hun følte seg så heldig som var hans, at de hadde det så lidenskapelig, var lykkelige sammen. At hun kunne slått seg til ro om han hadde gått videre med "noen bedre," men jeg var jo så mye dårligere enn henne og han fortjener "bedre" -altså henne. Har blokkert henne, og disse ufine meldingene har nå kommet her og der i snart 5 år. Altså, jeg har aldri møtt denne dama og har ingen ønsker eller behov for noe som helst kontakt. Det har jeg skrevet, men til tross for det og mange blokkeringer, fortsetter hun å ta kontakt. Jeg er en person som har opplevd mye mobbing i barndommen, og har dårlig selvtillit og blir fort usikker. Jeg har vonde tanker når jeg får sånne meldinger. Lurer på om det hun sier kan stemme? At kjæresten min og henne hadde det så fantastisk og perfekt sammen? At jeg er dårligere? Men om de hadde det så fantastisk, hvorfor datet han ei anna dame selv etter at han hadde møtt henne? Eller var det fantastisk likevel? Hadde han det mer harmonisk med henne enn med meg? Det provoserer og sårer at hun omtaler han som sin store kjærlighet, når han er min store kjærlighet. Han har selv sagt til meg at for han var hun bare ei dame han datet i noen få måneder, og som han ikke engang var forelska i, og som han aldri har savnet et sekund. Sier han det kun for å trøste meg? Anonymkode: b6c48...362 Du skjønner det vel selv at alt fra henne er bullshit. Hadde han hatt det så bra med henne så hadde de fortsatt vært sammen. Hun sliter selv med sjalusi så hun jo akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Det eneste jeg ser her er en veldig ustabil dame, men jeg skjønner ikke at du føler deg så usikker når dere har 5 år sammen. Er det noen annet han gjør som gir utrygghet? Anonymkode: d8678...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hun sliter nok veldig med psyken. Helt unormalt å gjøre slikt. Hun er nok harmløs ellers, men jeg hadde skrevet til henne at om hun kontaktet meg en gang til så kom jeg til å anmelde henne for trakassering. Hun har dessverre oppnådd det hun ville; nemlig å gjøre deg usikker og mistenksom på typen din, for å skape splid mellom dere.... Ikke la henne vinne! Anonymkode: fc2a2...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor har ikke typen din ryddet opp i dette rotet en gang for alle for lenge siden ? Anonymkode: 0425d...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skjønner det vel selv at alt fra henne er bullshit. Hadde han hatt det så bra med henne så hadde de fortsatt vært sammen. Hun sliter selv med sjalusi så hun jo akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Det eneste jeg ser her er en veldig ustabil dame, men jeg skjønner ikke at du føler deg så usikker når dere har 5 år sammen. Er det noen annet han gjør som gir utrygghet? Anonymkode: d8678...31b Jeg har slitt med dårlig selvtillit så lenge jeg kan huske. Han er en veldig flott mann og det virker for godt til å være sant at han vil være sammen med akkurat meg. Føler ofte at jeg er for kjedelig, for lite spennende for en partner. Og så stresser det meg veldig at hun driver og stalker meg (og han) etter 5 år, at hun liksom er klar for han hele tiden selv om han er min kjæreste. Det er ikke greit. Anonymkode: b6c48...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har ikke typen din ryddet opp i dette rotet en gang for alle for lenge siden ? Anonymkode: 0425d...49d Hva kan han gjøre? Hun oppretter nye profiler flere ganger i året. Anonymkode: b6c48...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen som har opplevd at en kjæresten din har datet før dere møttes, skriver meldinger til deg for å ødelegge, gjøre deg sjalu? Han datet ei dame ca. et halvt år før han møtte meg. Møtte henne noen ganger over en periode på 4-5 måneder. Hun bodde nesten to timer unna med bil, så de møttes 2-3 ganger i måneden. Hun ble visst veldig forelska, men han anså seg som singel og datet ei anna dame et par ganger i samme periode. Dette oppdaget hun, og ble rasende fordi hun hadde bestemt seg for at han var den store kjærligheten. Han gikk med på å fortsette å date kun henne, og ikke treffe denne andre. Det gikk ikke så bra, han syntes det var for langt å kjøre for å treffes, så endte med at det var hun som kjørte til han hver gang. Hun var i tillegg bekymra for at han skulle treffe andre, så noen ganger dukket hun opp hjemme hos han midt på natta for å sjekke om han var alene. Han tok mindre og mindre kontakt, så "forholdet" døde ut da hun innså at han ikke var interessert nok. Da han ble sammen med meg, og vi oppga sivilstatus på Facebook, fikk jeg et par uker meldinger fra henne. Da "advarte" hun mot han, men skrev samtidig masse om at han var god i senga, at de hadde det så fint sammen etc. - men at han var "utro" og det var det som ødela. Hun skrev at han hadde sagt hun var den han hadde drømt om hele livet sitt. Han sa til meg at noe sånt hadde han aldri hverken tenkt eller sagt. Så jeg blokkerte henne. Jeg fikk med ujevne mellomrom meldinger fra ulike profiler -som viste seg å være falske profiler opprettet av henne, for å omgå blokkeringen. Nå i helga fikk jeg en lang melding hvor hun skrev at han (kjæresten min) er hennes store kjærlighet. Hun skrev at de hadde masse "digg sex" og gode samtaler, de kranglet aldri, hun følte seg så heldig som var hans, at de hadde det så lidenskapelig, var lykkelige sammen. At hun kunne slått seg til ro om han hadde gått videre med "noen bedre," men jeg var jo så mye dårligere enn henne og han fortjener "bedre" -altså henne. Har blokkert henne, og disse ufine meldingene har nå kommet her og der i snart 5 år. Altså, jeg har aldri møtt denne dama og har ingen ønsker eller behov for noe som helst kontakt. Det har jeg skrevet, men til tross for det og mange blokkeringer, fortsetter hun å ta kontakt. Jeg er en person som har opplevd mye mobbing i barndommen, og har dårlig selvtillit og blir fort usikker. Jeg har vonde tanker når jeg får sånne meldinger. Lurer på om det hun sier kan stemme? At kjæresten min og henne hadde det så fantastisk og perfekt sammen? At jeg er dårligere? Men om de hadde det så fantastisk, hvorfor datet han ei anna dame selv etter at han hadde møtt henne? Eller var det fantastisk likevel? Hadde han det mer harmonisk med henne enn med meg? Det provoserer og sårer at hun omtaler han som sin store kjærlighet, når han er min store kjærlighet. Han har selv sagt til meg at for han var hun bare ei dame han datet i noen få måneder, og som han ikke engang var forelska i, og som han aldri har savnet et sekund. Sier han det kun for å trøste meg? Anonymkode: b6c48...362 Ja. Hun prøvde å "advare" meg om han. Lyste gjennom henne at hun vill ha han tilbake. Jeg orket ikke det dramaet så jeg trakk meg helt. Var åpen om årsaken med han. Vi var ferske så det gjorde det lettere. Han gikk aldri tilbake til henne. Hun er gift med en annen idag. Anonymkode: a03aa...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan han gjøre? Hun oppretter nye profiler flere ganger i året. Anonymkode: b6c48...362 Anmelde kan han gjøre Anonymkode: 0425d...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Du trenger ikke tenke på et eneste ord av hva dette mennesket forteller deg. Hennes oppførsel er såpass rabiat, sykelig og langt utenfor normal adferd, at det hun måtte forsøke fortelle deg har null validitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Som noen sier her, om alt hadde vært så fantastisk som ho vil ha det mellom de, så hadde det jo vært hun og han, ikkje du og han. Han valgte deg, ikke ho andre, han har nok merka seg galskapen og gikk videre uten å se seg tilbake. Her må du bare kvinne deg opp og gå videre i livet, og ikke la ei sprut gal dame diktere dine følelser. For det er jo ikke normalt på en flekk det ho styrer med. Anonymkode: 80e83...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan han gjøre? Hun oppretter nye profiler flere ganger i året. Anonymkode: b6c48...362 Dere har sikkert gjor alt dere kan men; Alt av sosiale medier må være private.. Sett innstillingene på at du ikke kommer opp i tilfeldige venneforslag og at du ikke kan motta venneforespørseler.. Evt, skaff dere nye kontoer, NULL bilder.. Har dere iphone kan du blokke ukjente anrop.. Bytt og kjøp skjult nummer og fjern gamle oppføringer på 1881, gulesider etc.. Anonymkode: d5fd8...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det provoserer og sårer at hun omtaler han som sin store kjærlighet, når han er min store kjærlighet. Du kan ikke la deg provosere og såre av noen som åpenbart har store psykiske problemer. For det har hun når hun driver på slik i 5 år. Ingen friske mennesker gjør det. Dette er noe du må ta tak i selv. Når det gjelder at hun skriver at de hadde bra sex og at han sa at hun var den store kjærligheten, er det egentlig så rart? Masse folk sier sånt. Og du vet best selv om han er en bra elsker. Hvis du tror at kjæresten din gjennom 5 år er troende til å forlate deg til fordel for en rape gal dame, så tenker du faktisk ganske dårlig om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere har sikkert gjor alt dere kan men; Alt av sosiale medier må være private.. Sett innstillingene på at du ikke kommer opp i tilfeldige venneforslag og at du ikke kan motta venneforespørseler.. Evt, skaff dere nye kontoer, NULL bilder.. Har dere iphone kan du blokke ukjente anrop.. Bytt og kjøp skjult nummer og fjern gamle oppføringer på 1881, gulesider etc.. Anonymkode: d5fd8...a7f Etter den første meldinga fra henne, for flere år siden, gjorde jeg profilen min mer privat for utenforstående enn den allerede var. Heldigvis hadde jeg også den gangen ikke tlf.nr. i profilen og heller ikke tlf.nr. som er mulig å finne ved å søke på navnet mitt på nettet. Anonymkode: b6c48...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Nymerïa skrev (3 minutter siden): Du kan ikke la deg provosere og såre av noen som åpenbart har store psykiske problemer. For det har hun når hun driver på slik i 5 år. Ingen friske mennesker gjør det. Dette er noe du må ta tak i selv. Når det gjelder at hun skriver at de hadde bra sex og at han sa at hun var den store kjærligheten, er det egentlig så rart? Masse folk sier sånt. Og du vet best selv om han er en bra elsker. Hvis du tror at kjæresten din gjennom 5 år er troende til å forlate deg til fordel for en rape gal dame, så tenker du faktisk ganske dårlig om han. Han er fantastisk i senga. Jeg hadde en naiv tankegang før disse meldingene kom; innbilte meg at han var slik kun med meg. Han har sagt at med meg er sexen bedre enn den noengang har vært, men når hun skrev disse meldingene begynte jeg jo å tvile. Han sier han aldri har sagt at hun var den store kjærligheten. Håper det stemmer, det plager meg at hun skriver slike ting. Anonymkode: b6c48...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva kan han gjøre? Hun oppretter nye profiler flere ganger i året. Anonymkode: b6c48...362 Blokker alle hennes nåværende kontoer, også setter du opp personvernsinnstillinger som gjør at ingen kan søke deg opp. Vet dette i alle fall er mulig på Facebook. Anonymkode: e94ff...6b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Noen som har opplevd at en kjæresten din har datet før dere møttes, skriver meldinger til deg for å ødelegge, gjøre deg sjalu? Han datet ei dame ca. et halvt år før han møtte meg. Møtte henne noen ganger over en periode på 4-5 måneder. Hun bodde nesten to timer unna med bil, så de møttes 2-3 ganger i måneden. Hun ble visst veldig forelska, men han anså seg som singel og datet ei anna dame et par ganger i samme periode. Dette oppdaget hun, og ble rasende fordi hun hadde bestemt seg for at han var den store kjærligheten. Han gikk med på å fortsette å date kun henne, og ikke treffe denne andre. Det gikk ikke så bra, han syntes det var for langt å kjøre for å treffes, så endte med at det var hun som kjørte til han hver gang. Hun var i tillegg bekymra for at han skulle treffe andre, så noen ganger dukket hun opp hjemme hos han midt på natta for å sjekke om han var alene. Han tok mindre og mindre kontakt, så "forholdet" døde ut da hun innså at han ikke var interessert nok. Da han ble sammen med meg, og vi oppga sivilstatus på Facebook, fikk jeg et par uker meldinger fra henne. Da "advarte" hun mot han, men skrev samtidig masse om at han var god i senga, at de hadde det så fint sammen etc. - men at han var "utro" og det var det som ødela. Hun skrev at han hadde sagt hun var den han hadde drømt om hele livet sitt. Han sa til meg at noe sånt hadde han aldri hverken tenkt eller sagt. Så jeg blokkerte henne. Jeg fikk med ujevne mellomrom meldinger fra ulike profiler -som viste seg å være falske profiler opprettet av henne, for å omgå blokkeringen. Nå i helga fikk jeg en lang melding hvor hun skrev at han (kjæresten min) er hennes store kjærlighet. Hun skrev at de hadde masse "digg sex" og gode samtaler, de kranglet aldri, hun følte seg så heldig som var hans, at de hadde det så lidenskapelig, var lykkelige sammen. At hun kunne slått seg til ro om han hadde gått videre med "noen bedre," men jeg var jo så mye dårligere enn henne og han fortjener "bedre" -altså henne. Har blokkert henne, og disse ufine meldingene har nå kommet her og der i snart 5 år. Altså, jeg har aldri møtt denne dama og har ingen ønsker eller behov for noe som helst kontakt. Det har jeg skrevet, men til tross for det og mange blokkeringer, fortsetter hun å ta kontakt. Jeg er en person som har opplevd mye mobbing i barndommen, og har dårlig selvtillit og blir fort usikker. Jeg har vonde tanker når jeg får sånne meldinger. Lurer på om det hun sier kan stemme? At kjæresten min og henne hadde det så fantastisk og perfekt sammen? At jeg er dårligere? Men om de hadde det så fantastisk, hvorfor datet han ei anna dame selv etter at han hadde møtt henne? Eller var det fantastisk likevel? Hadde han det mer harmonisk med henne enn med meg? Det provoserer og sårer at hun omtaler han som sin store kjærlighet, når han er min store kjærlighet. Han har selv sagt til meg at for han var hun bare ei dame han datet i noen få måneder, og som han ikke engang var forelska i, og som han aldri har savnet et sekund. Sier han det kun for å trøste meg? Anonymkode: b6c48...362 At du lar deg påvirke av en vilt fremmed så lenge etter at du er i et etablert forhold sier vel kanskje at du gjør lurt i å ikke åpne meldinger som kommer fra ukjente, eller logger ut. Hva så om de hadde det fantastisk sammen? Han valgte henne bort, og så valgte han deg. Dårligere? Til hva? Ifølge hvem? Du er nok både dårligere og bedre enn henne, og alle andre på denne jord. Men nå valgte han deg og deg alene enda hun nok hadde sagt ja til å være kone nummer to. Jeg har opplevd mye i oppveksten, men har blitt så gammel at slike ting bare blir føyset vekk og ignorert. Ikke la drama få plass i livet ditt, er mitt råd. Anonymkode: 39060...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Hun virker ikke frisk i hodet sitt. La være å svare eller gi noen form for oppmerksomhet til det. Hun er bare gal. Ikke bry deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå