Kulspinosaurus Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Jeg bruker å engasjere meg i mange interesser. Har lyst å gjøre "store ting" og ikke bare sitte hjemme og se på serier og bla mine år bort. Selfølgelig er det litt vanskelig når man alene skal lære seg selv å navigere verden rundt seg selv. Jeg liker ikke å stole på verken skole eller foreldre på hvordan jeg skal leve livet mitt i fremtiden. Synes det er nermest irriterende å føle seg så nyskjerrig i verden, men at det tar evigheter å lære seg ting på egenhånd uten å ha venner som hjelper til å støtter. (å skrive en artikkel feks og må søke på hver eneste kilde og lese igjennom allt istedenfor ha noen som også er engasert som bytter informasjon). Siden jeg holder på å "utvikle"/"forberede meg selv til fremtiden"- gjør jeg mye. Tester ut ting som youtube og web dev (det er gøy lol). Lærte meg å lese på fransk for rundt ett år siden fordi jeg nettopp var så nyskjerrig, og spiller gitar. Mer ? Jeg liker informasjon og å oppdage, har helt sikkert en eller annen webside lagret som du ville ha vert interresert i, og leser/har lest filosofi og litteratur. Historie og historier er spennende. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre mennesker har det så beklager hvordan jeg sier det, men jeg undrer meg over hvor kjedelige folk av og til kan være. (igjen, har ikke møtt så mange i mitt korte liv så langt så er nok en årsak). Men jeg opplever når jeg bruker venneapper og slikt at folk er så gråe, flate og uambisiøse.
337 Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai (endret) On 1/19/2025 at 5:20 PM, Kulspinosaurus said: Jeg bruker å engasjere meg i mange interesser. Har lyst å gjøre "store ting" og ikke bare sitte hjemme og se på serier og bla mine år bort. Selfølgelig er det litt vanskelig når man alene skal lære seg selv å navigere verden rundt seg selv. Jeg liker ikke å stole på verken skole eller foreldre på hvordan jeg skal leve livet mitt i fremtiden. Synes det er nermest irriterende å føle seg så nyskjerrig i verden, men at det tar evigheter å lære seg ting på egenhånd uten å ha venner som hjelper til å støtter. (å skrive en artikkel feks og må søke på hver eneste kilde og lese igjennom allt istedenfor ha noen som også er engasert som bytter informasjon). Siden jeg holder på å "utvikle"/"forberede meg selv til fremtiden"- gjør jeg mye. Tester ut ting som youtube og web dev (det er gøy lol). Lærte meg å lese på fransk for rundt ett år siden fordi jeg nettopp var så nyskjerrig, og spiller gitar. Mer ? Jeg liker informasjon og å oppdage, har helt sikkert en eller annen webside lagret som du ville ha vert interresert i, og leser/har lest filosofi og litteratur. Historie og historier er spennende. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre mennesker har det så beklager hvordan jeg sier det, men jeg undrer meg over hvor kjedelige folk av og til kan være. (igjen, har ikke møtt så mange i mitt korte liv så langt så er nok en årsak). Men jeg opplever når jeg bruker venneapper og slikt at folk er så gråe, flate og uambisiøse. Hei "Kul"Spinosaurus 🦖 Visste du at Spinosaurus var en av de få dinosaurene som både kunne svømme (er jeg på dypt farvann nå, siden det er under diskusjon om den faktisk svømte, mtp beintetthet) og gå på land (duh)? En skikkelig allrounder, litt som deg virker det som. Du virker som en sjelden type: nysgjerrig, selvstendig og med en egen driv. Attraktive egenskaper (bare så det er sagt). Kjenner meg igjen i det du skriver om å lære alt på egenhånd, det er givende, men også sykt mye å holde styr på. Hva er det siste du har lært eller dykket ned i? Endret 12. mai av 337
Kulspinosaurus Skrevet 14. mai Forfatter #3 Skrevet 14. mai 337 skrev (På 12.5.2025 den 21.37): Hei "Kul"Spinosaurus 🦖 Visste du at Spinosaurus var en av de få dinosaurene som både kunne svømme (er jeg på dypt farvann nå, siden det er under diskusjon om den faktisk svømte, mtp beintetthet) og gå på land (duh)? En skikkelig allrounder, litt som deg virker det som. Du virker som en sjelden type: nysgjerrig, selvstendig og med en egen driv. Attraktive egenskaper (bare så det er sagt). Kjenner meg igjen i det du skriver om å lære alt på egenhånd, det er givende, men også sykt mye å holde styr på. Hva er det siste du har lært eller dykket ned i? Hei! Ja det ser ut som at Spinosaurus kunne nesten gjøre allt, bortsett i fra å fly lol. Akuratt nå holder jeg på å lese Theodor Adornos introduksjon til sosiologien av musikk. Den er litt tung og irriterende å lese, men jeg synes det er veldig relevant i forhold til hva Mark Fisher skrev og i dag. Jeg vil gjerne lære meg mer om musikk på en ikke-overfladisk måte hvor jeg kan lære å nyte den mer jo mer jeg forstår av den. Jeg ville likt å forsøkt å formidle dette på en kreativ måte til andre mennesker som på youtube... Men igjen, det tar ganske lang tid det også. Det var en stund siden sist jeg leste i den boken da siden jeg blir fort opptatt med skole og teoriøving til bil. Jeg har planer og tanker om masse,masse mer og av og til ender jeg opp med å blande ganske mye av det jeg gjør. Ja, det er mye jeg må holde styr på og da blir det vanlighvis slikt at jeg kan føle at ting skjer for langsomt eller at jeg blir utslitt og velger heller å gjøre andre ting istedenfor. Jeg undrer sterkt på hva slags Folkehøyskole jeg skal gå på. Jeg klarer ikke å bestemme meg.😪
337 Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Kulspinosaurus skrev (På 14.5.2025 den 11.15): Hei! Ja det ser ut som at Spinosaurus kunne nesten gjøre allt, bortsett i fra å fly lol. Akuratt nå holder jeg på å lese Theodor Adornos introduksjon til sosiologien av musikk. Den er litt tung og irriterende å lese, men jeg synes det er veldig relevant i forhold til hva Mark Fisher skrev og i dag. Jeg vil gjerne lære meg mer om musikk på en ikke-overfladisk måte hvor jeg kan lære å nyte den mer jo mer jeg forstår av den. Jeg ville likt å forsøkt å formidle dette på en kreativ måte til andre mennesker som på youtube... Men igjen, det tar ganske lang tid det også. Det var en stund siden sist jeg leste i den boken da siden jeg blir fort opptatt med skole og teoriøving til bil. Jeg har planer og tanker om masse,masse mer og av og til ender jeg opp med å blande ganske mye av det jeg gjør. Ja, det er mye jeg må holde styr på og da blir det vanlighvis slikt at jeg kan føle at ting skjer for langsomt eller at jeg blir utslitt og velger heller å gjøre andre ting istedenfor. Jeg undrer sterkt på hva slags Folkehøyskole jeg skal gå på. Jeg klarer ikke å bestemme meg.😪 Så du interesserer deg for å dele kunnskap og vise andre de sidene du også ser når det kommer til musikk? Hvilke alternativer står du over nå da, bortsett fra hele livet XD menne tenkte mer på folkehøgskole og fag? Det jeg spør etter også her er hvis du ikke klarer å bestemme deg, hva stopper valg prosessen?
Kulspinosaurus Skrevet 23. mai Forfatter #5 Skrevet 23. mai 337 skrev (På 21.5.2025 den 23.05): Så du interesserer deg for å dele kunnskap og vise andre de sidene du også ser når det kommer til musikk? Hvilke alternativer står du over nå da, bortsett fra hele livet XD menne tenkte mer på folkehøgskole og fag? Det jeg spør etter også her er hvis du ikke klarer å bestemme deg, hva stopper valg prosessen? Akuratt nå vil jeg lære meg mer om musikk og dele, men senere blir det nok andre ting også. Valgprosessen er vanskelig fordi jeg må få meg flere venner. Jeg vil lære meg noe "nyttig" og noe som er verdt det også. Det er litt dyrt også.... Lener meg mest imot politikk, men det er også miljøaktivisme eller teknologi jeg er interresert i også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå