AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kjøpt ny overmadrass, lateks. Den har så ekstrem lukt og utslipp av kjemikalier at jeg blir dårlig av å ligge på den. Har luftet mye, trekk til madrass er vasket. Har aldri opplevd lignende, noen som har noen tips? Anonymkode: 65e67...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kjøpt ny overmadrass, lateks. Den har så ekstrem lukt og utslipp av kjemikalier at jeg blir dårlig av å ligge på den. Har luftet mye, trekk til madrass er vasket. Har aldri opplevd lignende, noen som har noen tips? Anonymkode: 65e67...23d Min nye seng luktet slik, men ikke nå lengre. Det gikk over etter en stund tid. Anonymkode: d0c36...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min nye seng luktet slik, men ikke nå lengre. Det gikk over etter en stund tid. Anonymkode: d0c36...f31 Hvor lang tid tok det? Jeg har fått allergi-reaksjoner. Ikke alvorlig, men ekstremt slitsomt og sover dårlig. Har hatt lukt i andre senger/overmadrasser når nytt, men det har vært veldig mildt og helt levelig/forsvunnet med litt lufting. Var det fra overmadrassen det luktet hos deg også? Anonymkode: 65e67...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor lang tid tok det? Jeg har fått allergi-reaksjoner. Ikke alvorlig, men ekstremt slitsomt og sover dårlig. Har hatt lukt i andre senger/overmadrasser når nytt, men det har vært veldig mildt og helt levelig/forsvunnet med litt lufting. Var det fra overmadrassen det luktet hos deg også? Anonymkode: 65e67...23d Det var hele sengen, kjøpte ny kontinentalmadrass. Et par uker, la ikke merke til når lukta ble borte, det skjedde gradvis. Har du et annet rom å sove på? Du kan prøve å sette høy varme i rommet, og deretter lufte skikkelig ut. Det funker på vond lukt i rom hvertfall Anonymkode: d0c36...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det var hele sengen, kjøpte ny kontinentalmadrass. Et par uker, la ikke merke til når lukta ble borte, det skjedde gradvis. Har du et annet rom å sove på? Du kan prøve å sette høy varme i rommet, og deretter lufte skikkelig ut. Det funker på vond lukt i rom hvertfall Anonymkode: d0c36...f31 Å, takk for tips! Hvor lenge bør jeg ha den høye varmen på? Jo jeg kan ta gjesterommet i noen dager. Anonymkode: 65e67...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå