AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Jeg liker å pynte etter sesong, og særlig i stua syns jeg det er enkelt å skape et skifte ved å bytte ut puter, pledd og litte pyntesaker så det står mer i stil med den sesongen vi er, og eventuelt høytider slik som avvendt, jul og påske. På våren pynter jeg gjerne med lyse farger, og gjerne grønt, sommeren er det masse blomster og masse farger, høsten er mer jordtoner og andre ting vi forbinder med høst. Men hva er denne perioden her? Julepynten er tatt ned, det er ikke påske, og jeg vet ikke helt hvilke farger som jeg forbinder med perioden januar til mars? Til dere som gjerne pynter etter sesong, og endrer litt på interiøret etter sesongen: hvordan er det hos dere nå? Hva gjør dere ut av denne perioden? Anonymkode: 8de19...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Januar forbinder jeg med "ny og ren start". Minst mulig pynt, lite på overflater. Ingen blomster. Men kjøper gjerne noen nye, grønne planter. Men i februar pynter vi fastelavensris. Klipper grener, og pynter i alle farger. Vet også at mange pynter til valentines, med rosa, hjerter og figuerer, og rosa blomster. Anonymkode: 9d268...f66 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Frostige farger, som lyseblått og hvitt, og ellers enig i rene linjer, med grønne planter, og gjerne hvite roser eller andre hvite blomster om en skal ha blomster. Er kun en kort periode, så her gjøres det lite ut av det, og det er godt med litt mer nakent etter mye ekstra til jul. Fremdeles ikke minimalistisk her, men mindre enn ved høytidene. Fint med litt bart i mellom høytidene synes jeg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Januar forbinder jeg med "ny og ren start". Minst mulig pynt, lite på overflater. Ingen blomster. Men kjøper gjerne noen nye, grønne planter. Men i februar pynter vi fastelavensris. Klipper grener, og pynter i alle farger. Vet også at mange pynter til valentines, med rosa, hjerter og figuerer, og rosa blomster. Anonymkode: 9d268...f66 Blått, frost og mer minimalistisk høres ut som kan passe bra! Takk! ❤️ Anonymkode: 8de19...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Daisy-love skrev (1 time siden): Frostige farger, som lyseblått og hvitt, og ellers enig i rene linjer, med grønne planter, og gjerne hvite roser eller andre hvite blomster om en skal ha blomster. Er kun en kort periode, så her gjøres det lite ut av det, og det er godt med litt mer nakent etter mye ekstra til jul. Fremdeles ikke minimalistisk her, men mindre enn ved høytidene. Fint med litt bart i mellom høytidene synes jeg. Takk! ❤️ Ser den over deg skriver noe av det samme, og jeg syns det høres veldig riktig ut. Veldig enig i at det kan være fint å ta det en del ned etter alt med julen, og få litt mindre av alt rett og slett. Anonymkode: 8de19...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Jeg forbinder januar og februar med tulipaner! Syns det er ekstra fint å kjøpe det da. Og det er fremdeles en god tid for å ha masse stearinlys for å gi lun stemning i vintermørket. Anonymkode: 3722e...b81 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg forbinder januar og februar med tulipaner! Syns det er ekstra fint å kjøpe det da. Og det er fremdeles en god tid for å ha masse stearinlys for å gi lun stemning i vintermørket. Anonymkode: 3722e...b81 Tulipaner! Hvorfor forbinder du disse månedene med tulipaner? 🌷 Og der var jeg plutselig ikke AB lenger 🫠 Endret 19. januar av pop up bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar pop up bruker skrev (1 time siden): Tulipaner! Hvorfor forbinder du disse månedene med tulipaner? 🌷 Og der var jeg plutselig ikke AB lenger 🫠 Det er jo tulipansesong! 🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Ullvott skrev (2 minutter siden): Det er jo tulipansesong! 🌷 Ja, kanskje er det det i Amsterdam? 😅 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er SÅ flink på tulipaner 🙈 Jeg har jo mange her jeg bor, men de kommer jo ikke før april, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar pop up bruker skrev (2 timer siden): Ja, kanskje er det det i Amsterdam? 😅 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er SÅ flink på tulipaner 🙈 Jeg har jo mange her jeg bor, men de kommer jo ikke før april, hehe Jeg forsvinner morsdag (starten på feb) med tulipaner, og det er starten på februar. Da er det tilbud på tulipaner og blomsterbutikkene bugner av tulipaner til salgs. Anonymkode: 117f6...a52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg forsvinner morsdag (starten på feb) med tulipaner, og det er starten på februar. Da er det tilbud på tulipaner og blomsterbutikkene bugner av tulipaner til salgs. Anonymkode: 117f6...a52 Så fint! 🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar pop up bruker skrev (21 timer siden): Ja, kanskje er det det i Amsterdam? 😅 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er SÅ flink på tulipaner 🙈 Jeg har jo mange her jeg bor, men de kommer jo ikke før april, hehe Tulipanens dag var den 17.januar så det er å finne i butikkene. Anonymkode: 31824...6b7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tulipanens dag var den 17.januar så det er å finne i butikkene. Anonymkode: 31824...6b7 Må nok kjøpe inn noen tulipaner til helgen! Må også gå i noen bruktbutikker og se litt etter flere blå putetrekk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg forsvinner morsdag (starten på feb) med tulipaner, og det er starten på februar. Da er det tilbud på tulipaner og blomsterbutikkene bugner av tulipaner til salgs. Anonymkode: 117f6...a52 Autokorrektur. Mente selvfølgelig at jeg forbinder morsdag med tulipaner☺️ Anonymkode: 117f6...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Ullvott skrev (22 timer siden): Det er jo tulipansesong! 🌷 Nei, den er fra mars til mai. Nå er det tulipaner fra drivhus, som krever sitt i varme/infrastruktur, med mer. Og som er fraktet langt. Derfor jeg unngår snittede blomster akkurat på denne årstiden. Anonymkode: 9d268...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå