AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Uansett hvor trangt og lite du bor så hører klestørken til på bad/våtrom, det samme gjelder hvilket avtrekk du har. Å tørke klær i oppholdsrom regnes som feil bruk av bolig. Blir det da mugg i bygget så blir du erstatningsansvarlig for skader. Med så rikelig svart mugg på madrassen så er der nok mer, mye mer baks skap, kommoder m.m. Men dete er heldigvis ikke mitt problem. Anonymkode: 06d75...c80 Men du har rett. Jeg burde skru fra hverandre klesskapet se bak der 😅 Anonymkode: 43c45...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men du har rett. Jeg burde skru fra hverandre klesskapet se bak der 😅 Anonymkode: 43c45...753 Så lenge klesskapet ikke er mot yttervegg, så skal det ikke bli mugg der. Men igjen, ha ventiler åpne, det er kjempeviktig. Anonymkode: 10cf0...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå