AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Om man kjøper visker derifra er de behjelpelige med å sette de gratis på også da? Eller gjør de ikke sånn? Anonymkode: 5549f...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Noen steder. Anonymkode: ae5bf...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen steder. Anonymkode: ae5bf...218 Dette. Det er stort sett kiosk-arbeidere som jobber der, men av og til kan man være heldig å støte på noen med litt bil- og mekke-interesse som gidder/har tid til å hjelpe. Anonymkode: e3770...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Vil tro de fleste steder så vil de være behjelpelige med slikt hvis man spør. Jeg har fått hjelp til å bytte batteri i en bilnøkkel på en bensinstasjon før, fordi jeg lånte bil fra noen og hadde aldri hatt sånn nøkkel selv. Så ante ikke hvordan man åpnet nøkkelen eller hvilke batteri som skulle brukes. Da ordnet de det for meg. En annen gang fikk jeg ikke start på bilen etter en kort stopp, hadde startkabler i bilen men ble nødt til å spørre de inne der om noen av de hadde bilen sin der så de kunne kjøre bort til min og hjelpe meg med å få start, og det gjorde de. I utgangspunktet så skal ikke det å bytte vindusviskere være så hokus pokus heller. Anonymkode: f5ee5...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden På vanlige biler er det superlett å bytte vindusviskere- du tar de ut av det «hakket» og trer de nye på. Hvis ikke du får det til kan du nesten spør hvem som helst av forbipasserende om å hjelpe deg ( min 14-åring får det til). Dersom du har noe veldig spesielt må du heller spørre på verksted. Anonymkode: 7ee20...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det står i boka til bilen hvordan du bytter vindusviskere, og youtube har vidoer til dette også. Kjøp heller viskere på biltema, mye billigere og like gode. Anonymkode: 9f507...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Herregud. Det klarer du selv Anonymkode: ee2d3...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Alt en greier sjøl er en personlig seier 💪 Anonymkode: 987ee...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Det tar 5 minutter å gjøre det selv. Anonymkode: 50a19...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det tar 5 minutter å gjøre det selv. Anonymkode: 50a19...85b Men det var ikke det TS spurte om. Anonymkode: 76060...303 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg mann 50+ har skiftet hundrevis av viskere opp gjennom, og skifter bremser selv, men måtte gi tapt mot noen viskere her om dagen. Med hjelp fra en ansatt hos viskerbutikken fikk vi etter mye prøving og feiling knekt koden og byttet. Nei, det trenger ikke alltid ta 5 minutter eller at en 14-åring klarer det. Anonymkode: 3a492...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg mann 50+ har skiftet hundrevis av viskere opp gjennom, og skifter bremser selv, men måtte gi tapt mot noen viskere her om dagen. Med hjelp fra en ansatt hos viskerbutikken fikk vi etter mye prøving og feiling knekt koden og byttet. Nei, det trenger ikke alltid ta 5 minutter eller at en 14-åring klarer det. Anonymkode: 3a492...c53 Det var jeg som sa en min 14-åring klarer vanlige vindusviskere. Jeg anbefalte også verksted dersom dette var noe spesielt. Anonymkode: 7ee20...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Du kan ikke regne med at ansatte på bensinstasjon kan noe som helst om biler. De selger mest pølser og brus og kaffe. Anonymkode: 37ed1...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 6 minutter siden #14 Del Skrevet 6 minutter siden Tror det eneste de skifter på bensinstasjonen nå til dags er pølsevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå