"tenker" Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Jeg bare lurer litt på om noen kunne dele erfaringer med meg om det å ha en elsker. Ikke noe fast forhold men ett menneske man har denne ene tingen (sexuelle) sammen med. Har dere hele helger sammen og hvordan er det f.eks. når man ikke er kjærester. Hvor er grensen for f.eks kos å nærhet. Er det mye sexting når man ikke kan møtes osv. Hvordan gjør dere det? Er det unormalt å kysse farvel eller klemme. Rett å slett hva er innefor i ett elsker forhold vs. kjæreste forhold. Jeg er på litt tynn is her og trenger litt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar "tenker" skrev (24 minutter siden): Jeg bare lurer litt på om noen kunne dele erfaringer med meg om det å ha en elsker. Ikke noe fast forhold men ett menneske man har denne ene tingen (sexuelle) sammen med. Har dere hele helger sammen og hvordan er det f.eks. når man ikke er kjærester. Hvor er grensen for f.eks kos å nærhet. Er det mye sexting når man ikke kan møtes osv. Hvordan gjør dere det? Er det unormalt å kysse farvel eller klemme. Rett å slett hva er innefor i ett elsker forhold vs. kjæreste forhold. Jeg er på litt tynn is her og trenger litt hjelp. Jeg kan fortelle litt om hvordan det er for elskeren min og meg. Vi har holdt sammen som elskere i snart ett år og møtes ca hver fjerde uke. Vi tekster/sexter ca hver andre, tredje dag og møtes så ofte vi kan. Vi møtes for sex, masse kos og felles nytelse. Vi har jo blitt litt glad i hverandre og dette merkes på meldinger, men mest når vi ligger sammen og når blikkene våre møtes. Vi klemmer, kysser, kliner, masserer osv akkurat som om vi var kjærester, men vi vet begge at det blir ikke noe utover det vi har nå, og vi håper begge det fortsetter slik i lang tid. Det er stor aldersforskjell og vi er i litt forskjellig livssituasjon. Møttes på nettet. k49 Anonymkode: 38288...fc4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar "tenker" skrev (33 minutter siden): Jeg bare lurer litt på om noen kunne dele erfaringer med meg om det å ha en elsker. Ikke noe fast forhold men ett menneske man har denne ene tingen (sexuelle) sammen med. Har dere hele helger sammen og hvordan er det f.eks. når man ikke er kjærester. Hvor er grensen for f.eks kos å nærhet. Er det mye sexting når man ikke kan møtes osv. Hvordan gjør dere det? Er det unormalt å kysse farvel eller klemme. Rett å slett hva er innefor i ett elsker forhold vs. kjæreste forhold. Jeg er på litt tynn is her og trenger litt hjelp. Vi har helger vi knuller og koser oss ja. Stort sett hjemme hos han når dama er på familiebesøk eller lignende. Sexter, deler bilder og videoer. Ofte på jobb, han går litt radio silence etter jobb og i helger. Men kan få meldinger når han er i dusjen eller går tur med bikkja. Han ville ikke kysse helt i starten, men jeg sa det rett ut "så det er greit å komme inni meg, men kysse blir for nært?" og da skjønte han hvor teit det ble. Alltid kleint når vi sier hade. Men sånn er det når man velger å være en utro drittsekk istedenfor å ta tak i livet sitt og gjøre det slutt. Anonymkode: b1b53...951 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Jeg har hatt to elskere/fuck friends. Den ene var kun for sex. Vi møttes sporadisk, gjerne i fylla, men også hvis en kjedet seg og var lysten. Da var det gjerne «hypp på besøk?», «kåt og ledig?» og lignende. Kun sex, ikkeno kos. Ikkeno teksting annet en avtale å møtes. Den andre var en kjæreste, der vi begge var enige om at det ikke var no forelskelse/«det lille ekstra», så vi slo opp, men siden begge syns var skikkelig dritt, og vi savnet det å ha noen, fortsatte vi som «kjærester». Begge var inneforstått med at det ikke kom til å bli oss, men koselig å ha noen. Etter hvert møtte begge nye, og nå er vi bare venner Anonymkode: a4e9a...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Har to som jeg møter når jeg er på jobbreise (hver for seg altså ). Ikke noe fast mønster, det er avhengig av når det passer. Vi snapper mellom møtene, sender nakenbilder og koselige meldinger. Den ene er på min alder, den andre er betydelig yngre. Helt avklart mellom oss hva dette er og ikke er. Dette er sex og ikke kjæresteri. Når vi møtes tar vi gjerne en dusj sammen, et glass bobler eller vin mens spenningen stiger mellom oss. Vi kysser og klemmer og sier takk når vi skilles.. Anonymkode: 6380d...88b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Jeg har kort vei for å møte min hemmelige unge elsker. Ned i sokkel-leiligheten, eller han kommer opp i hovedetg. Når hun er på kveld/nattevakt, samtidig som gubben er på jobbreise. Bare vill og kravløs sex og spenning , så sover vi hver for oss. Vi er 53 og 26. Det forbudte og "skitne" ved det, gir det er ekstra krydder av spenning. Jeg blir trigget av hans unge kåthet og begjær (lyst avler lyst) , og har aldri fått så sterke og skjønne orgasmer før. ❤️ Anonymkode: aac66...dae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
"tenker" Skrevet 19. januar Forfatter #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har to som jeg møter når jeg er på jobbreise (hver for seg altså ). Ikke noe fast mønster, det er avhengig av når det passer. Vi snapper mellom møtene, sender nakenbilder og koselige meldinger. Den ene er på min alder, den andre er betydelig yngre. Helt avklart mellom oss hva dette er og ikke er. Dette er sex og ikke kjæresteri. Når vi møtes tar vi gjerne en dusj sammen, et glass bobler eller vin mens spenningen stiger mellom oss. Vi kysser og klemmer og sier takk når vi skilles.. Anonymkode: 6380d...88b Takk for svar. Det var litt sånn jeg håpet at det skulle være. Setter veldig pris på ærlige tilbake meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar "tenker" skrev (13 timer siden): Jeg bare lurer litt på om noen kunne dele erfaringer med meg om det å ha en elsker. Ikke noe fast forhold men ett menneske man har denne ene tingen (sexuelle) sammen med. Har dere hele helger sammen og hvordan er det f.eks. når man ikke er kjærester. Hvor er grensen for f.eks kos å nærhet. Er det mye sexting når man ikke kan møtes osv. Hvordan gjør dere det? Er det unormalt å kysse farvel eller klemme. Rett å slett hva er innefor i ett elsker forhold vs. kjæreste forhold. Jeg er på litt tynn is her og trenger litt hjelp. Det er i grunn litt opp til dere.. Her inviterer vi hverandre på middag, og lager litt stas på kvelden av ting vi savner når vi er alene. Gjerne med litt vin i glasset, for det letter på humøret, samtalene og blir munter og flirefull. Det gir ekte glede å kose oss uten sex, så i sofakroken åpner vi opp for litt "voksenprat".. Av hva vi savner og ønsker oss, da blir vi fort seksuellt kjent. Kåtheten har kanskje allerede startet før besøket, for det er opphissende å vite at vi kan ha sex senere på kvelden. Spenningen er lett å føle i luften.. Og vi kjenner hverandre litt fra før, men også litt for lite. Så om det skjer noe "rart" i sexen, har vi allerede avtalt at "vi prøver på nytt", og at vui ikke tar ting ille opp. Det er en grei regel.. forresten det vi gjør og prater om, er strengt hemmelig. Jeg vil ikke høre på bygda.. at hun har knullet livskiten ut av meg og ting jeg har gitt henne intime betroelser på. Men som sagt.. mange måter å invitere og gjøre det på.. Det viktigste er faktisk å gi ekte glede, med å kose oss uten sex💞🥰👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
"tenker" Skrevet 20. januar Forfatter #9 Del Skrevet 20. januar Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Det er i grunn litt opp til dere.. Her inviterer vi hverandre på middag, og lager litt stas på kvelden av ting vi savner når vi er alene. Gjerne med litt vin i glasset, for det letter på humøret, samtalene og blir munter og flirefull. Det gir ekte glede å kose oss uten sex, så i sofakroken åpner vi opp for litt "voksenprat".. Av hva vi savner og ønsker oss, da blir vi fort seksuellt kjent. Kåtheten har kanskje allerede startet før besøket, for det er opphissende å vite at vi kan ha sex senere på kvelden. Spenningen er lett å føle i luften.. Og vi kjenner hverandre litt fra før, men også litt for lite. Så om det skjer noe "rart" i sexen, har vi allerede avtalt at "vi prøver på nytt", og at vui ikke tar ting ille opp. Det er en grei regel.. forresten det vi gjør og prater om, er strengt hemmelig. Jeg vil ikke høre på bygda.. at hun har knullet livskiten ut av meg og ting jeg har gitt henne intime betroelser på. Men som sagt.. mange måter å invitere og gjøre det på.. Det viktigste er faktisk å gi ekte glede, med å kose oss uten sex💞🥰👍 Så hyggelig å lese 😊 Takk for svar. Høres ut som en veldig fin å god ordning. Det skal jeg ta med meg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Jeg møter min fyr når det passer seg, barn begge to, så varierer, men kanskje en til to gang i måneden. Vi møtes kun for sex, men ligger gjerne litt og småprater i armkroken etterpå. Tror jeg er den som vil det mest. mellom treff sexter vi, deler bilder og videoer. Men ikke noe romantisk, eller småprat i meldinger. funker perfekt for oss. Anonymkode: 43705...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå