AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg begynte å jobbe hos en privatpraktiserende lege for noen måneder siden , det er bare meg og han. han har spurt hele uken om jeg kan hjelpe han med med noen greier idag, vi avtalte et par timer tidlig på kvelden idag.. jeg ringte han idag for å høre om det fortsatt var planen( nei vi ses imorra.. det er så mye hjemme her med barna osv) jeg synes det er utrolig dårlig? Jeg har også barnehelg og hadde tatt med disse par timene i planlegginga i helga.. jeg tenkte egentlig ikke å ringe fordi en avtale er en avtale men jeg gjorde det uansett.. kjipt å hadde blitt stående der alene.. hva synes dere? Anonymkode: d5eb7...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde ført timene opp i timelisten som overtid eller mertid (sjekk kontrakten) og neste gang hadde jeg informert om at du må vite at det blir noe av da du har andre forpliktelser utenfor normal arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå