AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Skal kjøpe ny stekepanne da jeg ikke ønsker teflon lenger da jeg er redd for skadelige stoffer. Det står mellom stål, karbon eller karbonstål? Hva skal jeg velge og hva er 'sunneste' alternativ ift farlige stoffer vi får ved varmeeksponering? Anonymkode: ef46e...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar https://bakerenogkokken.no/gryter-og-panner/stekepanner/garcima-lyonnaise-stekepannesett-28-cm-20-cm/?msclkid=c57301c6b48e199275eb664baae77d81&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=P - Shopping - All products - Bing&utm_term=4578503906388279&utm_content=All products Er på tilbud ganske ofte. Målene er diameter på toppen av stekepannene. Må smøres med olje tvert de er nyvasket og tørket, for de ruster veldig fort da. Funker bedre enn teflon. Speilegg er null problem. Sørg for å få ordentlig bra belegg på de. Anonymkode: 6aebf...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Jeg har en jernpanne som jeg har satt inn med sunt fett fra storfe. De fleste får i seg for lite jern, så en jernpanne satt med inn med sunt animalsk fett er lurt for de fleste. En jernpanne krever litt arbeid for å få skikkelig bra belegg på, men når man har det så varer den nesten evig med bittelitt vedlikehold. Anonymkode: 51b54...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Vi har en jernpanne fra Fiskars som fungerer veldig bra. Ja, det krever litt vedlikehold men den er veldig bra til steking av det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå