AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vippene mine på øynene henger nedover. Egentlig er det nok øyelokkene som burde hatt seg et løft, men det er ikke nok til å få dekket og jeg har ikke råd til å gå privat. Derfor lurer jeg på om jeg i det minste kan få vippene til å peke opp med et vippeløft? Det faller bare ned med vippetang og maskara. Noen med erfaring? Vil det bare være å kaste bort penger! Anonymkode: fec26...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tar jevnlig vippeløft og er veldig fornøyd! Anonymkode: 8f89c...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tar også jevnlig vippeløft og er veldig fornøyd! Sist jeg tok var for over 4 uker siden og mange av vippene har fortsatt fin løft og bøy 😃 Anonymkode: 8af18...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Absolutt å anbefale. Har vært fornøyd når jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tar det jevnlig og er meget godt fornøyd! Anonymkode: acf2f...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vippene mine på øynene henger nedover. Egentlig er det nok øyelokkene som burde hatt seg et løft, men det er ikke nok til å få dekket og jeg har ikke råd til å gå privat. Derfor lurer jeg på om jeg i det minste kan få vippene til å peke opp med et vippeløft? Det faller bare ned med vippetang og maskara. Noen med erfaring? Vil det bare være å kaste bort penger! Anonymkode: fec26...136 Og har du mulighet, spar til øyelokkløft. Jeg har gjort det og det har gitt meg så mye på alle måter, ikke minst psykisk. Tok det under også, eller laser der. Fra å få spørsmål daglig om jeg var trøtt eller hadde grått, ser jeg nå fresh og fin ut hele dagen. Lykke til, håper du blir fornøyd med vippene Anonymkode: acf2f...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar! Så at det er umulig å få de oppover med vippetang og maskara hjemme har ingenting å si for resultatet hos en profesjonell? Anonymkode: fec26...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vippene mine på øynene henger nedover. Egentlig er det nok øyelokkene som burde hatt seg et løft, men det er ikke nok til å få dekket og jeg har ikke råd til å gå privat. Derfor lurer jeg på om jeg i det minste kan få vippene til å peke opp med et vippeløft? Det faller bare ned med vippetang og maskara. Noen med erfaring? Vil det bare være å kaste bort penger! Anonymkode: fec26...136 Du kan løfte øyelokkene med botox. Men over til det du spør om, vippeløft og farging av vipper er absolutt verdt det hvis det blir utført av en flink person. Anonymkode: 756e2...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for svar! Så at det er umulig å få de oppover med vippetang og maskara hjemme har ingenting å si for resultatet hos en profesjonell? Anonymkode: fec26...136 Jeg har aldri fått til å bruke vippetang, så for min del er det et helt annet resultat med vippeløft, eller et resultat i det hele tatt 😂 😊 Anonymkode: 8af18...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå