AnonymBruker Skrevet 21. januar #61 Del Skrevet 21. januar Faller for øyne, stråling, personlighet og kjemi. Er selv pen, høy, slank og veltrent. Kjæresten er rund i kantene og utrent. Men elsker hver millimeter av han. Eneste grunnen jeg bryr meg om trening og kosthold for han er pga helsen og fare for hjerte og kar sykdommer da han bikker 50. Nå skal vi flytte sammen så da blir det lettere mht mat og trening da vi begge er alene med barn og kan frigjøre mer tid til egenpleie. Anonymkode: ee59e...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #62 Del Skrevet 21. januar Har han et hjerte av gull så er han verdens beste for meg 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #63 Del Skrevet 21. januar Nei, men personligheten kan det, til en viss grad. Du blir mer tiltrekkende - også fysisk - om du har tiltrekkende egenskaper. Når det er sagt, er du høyreist og bredskuldret og litt fine armer og alt det der, så tenker jeg jo det tilfører noe. Det "erstatter" ikke et pent ansikt, og det erstatter i all fall ikke en bra personlighet, men det gjør jo noe med helhetsinntrykket. Samme med en bra klesstil, bra hår/sveis, det gjør nesten enda mer. Husker noen brukte begrepet "styggfin" om en fyr der jeg vokste opp, som var populær blant damene. Da er han på en måte ikke fin, men tiltrekkende utseendemessig likevel. Det kan jo være det er utseendet i ansiktet i seg selv som er spennende og interessant selv om det ikke er konvensjonelt vakkert, skjønnhet ligger ofte i asymmetri og en spesiell nese eller øyne som gnistrer og sånt, men det er nok også det at akkurat den karen her var så sinnsykt kul, kledelig arrogant, hadde skinnjakke og trange sorte jeans som vi jentene syntes var spennende mot alle de Jack&Jones-gutta som var ellers osv. Anonymkode: 40302...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #64 Del Skrevet 21. januar Ja. Men en dårlig personlighet nuller ut utseende uansett. Anonymkode: b53a5...756 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #65 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil rett og slett anbefale deg å bli skikkelig veltrent og få muskler. Prøv det ut selv. Så vil du se med egne øyne at kvinner er veldig mye mer overfladiske når det kommer til veltrente menn enn det de prøver å juge på seg… 😂 Anonymkode: 532de...493 Menn flest er mer opptatt av kropp enn ansikt hos kvinner og kvinner flest er mer opptatt av ansikt enn kropp hos menn. Forøvrig datet en mann med store sterke armer men litt myk ellers og ingen synlig sixpack for å si det slik, og det var mye mer opphissende å ligge med han enn en annen jeg datet som var ultratrent og steinhard av muskler, var som å kose og ha sex med en treplanke, selv om han andre var objektivt flottere så hadde jeg valgt han første 10/10 ganger. Anonymkode: 54f11...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #66 Del Skrevet 21. januar https://www.tiktok.com/@ratersapp/video/7290297410763541766 Anonymkode: 4667f...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 21. januar #67 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Menn flest er mer opptatt av kropp enn ansikt hos kvinner og kvinner flest er mer opptatt av ansikt enn kropp hos menn. Forøvrig datet en mann med store sterke armer men litt myk ellers og ingen synlig sixpack for å si det slik, og det var mye mer opphissende å ligge med han enn en annen jeg datet som var ultratrent og steinhard av muskler, var som å kose og ha sex med en treplanke, selv om han andre var objektivt flottere så hadde jeg valgt han første 10/10 ganger. Anonymkode: 54f11...489 Synes det er litt underlig når både kvinner og menn blir sammenlignet med pinner, treplanker osv i senga. En varm lidenskapelig kropp er da ikke kald og hard i det hele tatt, da er det noe annet enn fettprosent og muskelmasse som er feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #68 Del Skrevet 21. januar Det er ikke alltid så lett å peke på hva som gjør meg tiltrukket, men utseende er lengre ned på lista. Trent kropp er ikke nødvendig, men den bør ikke være mager, liker ikke lav fettprosent på hverken muskuløse eller muskelløse. Det du ser ut fra svarene igjen og igjen blant kvinner er at væremåte og sjarm er mye viktigere enn utseende. Anonymkode: b8dcb...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #69 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg vil rett og slett anbefale deg å bli skikkelig veltrent og få muskler. Prøv det ut selv. Så vil du se med egne øyne at kvinner er veldig mye mer overfladiske når det kommer til veltrente menn enn det de prøver å juge på seg… 😂 Anonymkode: 532de...493 Det der går helst på at en mann som jobber med seg selv har høyere selvbilde og økt selvtillit. Det er det som tiltrekker først fremst, og ikke musklene. Anonymkode: b8dcb...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 21. januar #70 Del Skrevet 21. januar Trenger ikke å være veltrent heller, men kanskje ha litt brede skuldre, - det er fint! Ellers er jeg av typen som faller for sjarm og humor. Har en eks som jeg syntes var mindre pen første gangen jeg møtte ham. Sånn at jeg faktisk syntes han var direkte stygg, og det er ikke så ofte. Men det var noe med selvtilliten, sjarmen og humoren som gjorde at jeg bare syntes han ble penere og penere, til jeg falt for ham. Selvtillit, sjarm og et skjevt smil er alltid gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #71 Del Skrevet 21. januar Bimbo skrev (4 timer siden): Synes det er litt underlig når både kvinner og menn blir sammenlignet med pinner, treplanker osv i senga. En varm lidenskapelig kropp er da ikke kald og hard i det hele tatt, da er det noe annet enn fettprosent og muskelmasse som er feil. Jeg er selv slank i nedre sikte og veltrent så har ingen interesse av å snakke det ned. Bare motsier han som sier at alle kvinner egentlig foretrekker det. Det var virkelig steinhardt, forsøkte å hvile ansiktet på brystkassa men var vondt, og ting gnagde under sex fordi det var som om kroppen var av stein. Anonymkode: 54f11...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:39 #72 Del Skrevet tirsdag kl 08:39 Hvorfor spør folk om det samme igjen og igjen? Anonymkode: 4667f...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå