AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei! Jeg vurderer å ta brynsløft. Skal sies at jeg er i grunn fornøyd med tykkelsen, da jeg liker tykke bryn. Har tidligere hatt tynne bryn, og jeg passet virkelig ikke med det. Overnappet brynene som ungdom, og nå har jeg i perioder brukt castoir oil. Det har hjulpet masse. Men jeg opplever at bryna mine drar ned hele ansiktet mitt, fordi det er ingen løft (om det gir mening). Så jeg lurer på om brynsløft kunne ha vært noe. Har tidligere prøvd brynslaminering, men jeg ble ikke fornøyd. Passet ikke meg. Bryna mine ligner litt på Shade 3.5 på bildet under i formen, men jeg kunne tenkt meg at formen var mer som Shade 2.75 eller Shade 4. Er det mulig å få til med en slik behandling? Jeg synes bryn som dette her er utrolig fint, men de må jo selvsagt passe ansiktsformen min. Anonymkode: 2609b...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Hva slags brynsløft tenker du på? Operasjon eller botox? Anonymkode: 7f40a...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå