AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg har egentlig alltid hatt, at som dere ser der, på venstre side så kan jeg føle beinet stikke mye mer ut, enn på motsatt side. Slik hos dere og? Er det vanlig med så usymmetriske bein? Anonymkode: 6de98...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er vanlig at det er litt forskjell på vår høyre og venstre side, ja. Ingen er helt symmetriske, verken i ansikt eller ellers. Noen har forskjell på størrelsen på føttene, lengden på bena... Hos noen er det lite og andre mer. Anonymkode: fecf3...185 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har det samme, og ganske fremtredende. Jeg har skoliose. Antar at det er grunnen. Anonymkode: b8c6f...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har det samme, og ganske fremtredende. Jeg har skoliose. Antar at det er grunnen. Anonymkode: b8c6f...aa5 Ja det er nok grunnen. Men har du det andre steder og? At du kjenner et bein mer på en side vs annen. Anonymkode: 6de98...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er nok grunnen. Men har du det andre steder og? At du kjenner et bein mer på en side vs annen. Anonymkode: 6de98...c0b Altså, alt er jo ganske asymmetrisk hele veien ned til og med hoftene. Det er ikke så gale at andre legger merke til det, men jeg ser det jo ganske tydelig. Den ene hoftekammen står også høyere opp enn den andre. Anonymkode: b8c6f...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå