Gå til innhold

Jeg ramla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva som har skjedd TS utover at hun har ramla og hvor det er vondt, det er derfor jeg spør henne hvorfor hun lurer på om det er en dårlig idé. Litt vondt i hodet høres ikke ut som hjernerystelse, synes jeg. 

Anonymkode: 8d17d...20f

Hjernerystelse gir ikke nødvendigvis sterk hodepine. Dersom hun nå kjører lang tur, eller ser for lenge på tv kan sterk hodepine bli utløst. Og da har man allerede gjort det store.. 

Anonymkode: b279d...de1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Unnvikende, passivt, lite informasjon, lite selvstendighet og egenvurdering, osv. 

Anonymkode: fcc8c...fdc

Enig, at voksne folk må skrive en tråd til KG for råd om noe som dette. Man tar en vurdering selv, ved tvil rådfører man seg med legevakt. Blir jo helt umulig for oss her inne og vite om personen kun er forslått eller har pådratt seg hjernerystelse/brudd. 

Anonymkode: 4c8a5...252

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygge kommentarer i denne tråden...Jeg forstår ikke hvilken glede det gir å hetse andre slik som noen velger å gjøre her...

Om du er i tvil om du trenger legehjelp så kontakt legevakta og rådfør deg med dem. Det er bedre å reise dit en gang for mye enn for lite. Tror ikke det er lurt for deg å kjøre bil. Håper du har noen som evt kan kjøre deg. Min erfaring er ofte at om man er i tvil om man skal gjøre det, så skal man ikke gjøre det. 

Håper du kan føle deg bedre. Masse god bedring. 

Endret av Irak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Enig, at voksne folk må skrive en tråd til KG for råd om noe som dette. Man tar en vurdering selv, ved tvil rådfører man seg med legevakt. Blir jo helt umulig for oss her inne og vite om personen kun er forslått eller har pådratt seg hjernerystelse/brudd. 

Mulig ts har helseangst og trenger å blu betrygget. Skjønner ikke hvorfor man bare ikke kan droppe å svare om man synes innleggene er «for dumme». Det er jo folk fra hele landet her, og mange forskjellige folk og skjebner. 

Anonymkode: b279d...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det var ikke sånn kommentaren min var ment. Det var seriøst. At hvis TS har pådratt seg feks hjernerystelse eller annen skade kan det være grunnen til den litt "merkelige" svaringen her og hvordan vedkommende ordlegger seg. Da er det viktig å oppsøke lege. Men hvis vedkommende er sånn til vanlig er det neppe nødvendig. Er derfor jeg spør, ikke for å være frekk eller ufin mot TS. 

Anonymkode: fcc8c...fdc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring legevakten for råd. 

Anonymkode: bb152...071

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...