AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ramla og er litt forslått. Litt vondt i hodet og nakken og i ryggen og mellom skulderbladene. Bør jeg da ta det rolig i dag? Eller kan jeg gjøre det jeg hadde tenkt til i dag? Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ramla og er litt forslått. Litt vondt i hodet og nakken og i ryggen og mellom skulderbladene. Bør jeg da ta det rolig i dag? Eller kan jeg gjøre det jeg hadde tenkt til i dag? Anonymkode: 1b472...98e Hva hadde du tenkt deg da? Anonymkode: eeb85...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det kjenner du vel best selv? Og det er foskjell på om du hadde tenkt å sitte i sofaen, trene eller bære flytteesker… Anonymkode: 53790...568 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skulle egentlig kjøre langt til noen. Er det lurt da? Har også vondt i nesa Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Eller gjør det ingenting å ramle med vondter? Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Man får som regel vondt når man ramler. Du skriver ingenting om alder, sykdommer etc, men folk har på generell basis kun godt av å bevege seg selv om han er litt forslått.. Anonymkode: 2f915...aee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg skulle egentlig kjøre langt til noen. Er det lurt da? Har også vondt i nesa Anonymkode: 1b472...98e Hvorfor skulle det være dumt? Tenker du at du kommer til å besvime? Det er vel for lenge siden du ramla nå til at du plutselig skulle svime av. Er det så vondt at du ikke greier du å konsentrere deg om kjøringa, så er det nok best å la være. Anonymkode: 8d17d...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Helt ærlig, om du ikke klarer å finne ut av om du skal ta hensyn til din forslåtte kropp eller ei, så er du ikke gammel nok til å være på dette forumet altså. Herlighet. Noen ting blir faktisk for dumt å lage en tråd om. Anonymkode: b0483...0c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skulle det være dumt? Tenker du at du kommer til å besvime? Det er vel for lenge siden du ramla nå til at du plutselig skulle svime av. Er det så vondt at du ikke greier du å konsentrere deg om kjøringa, så er det nok best å la være. Anonymkode: 8d17d...20f Hvis vedkommende har slått hodet så er det ikke lurt å kjøre langt med bil. Da skal vedkommende hvile mtp hjernerystelse. Jeg har gjort samme blemma, og er i dag plaget med mye smerter i hodet. Dog hadde jeg ikke noe valg da jeg måtte rømme pga vold hjemme, men det var absolutt ikke anbefalt med en lang kjøretur etter traume mot hodet. Anonymkode: b279d...de1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis vedkommende har slått hodet så er det ikke lurt å kjøre langt med bil. Da skal vedkommende hvile mtp hjernerystelse. Jeg har gjort samme blemma, og er i dag plaget med mye smerter i hodet. Dog hadde jeg ikke noe valg da jeg måtte rømme pga vold hjemme, men det var absolutt ikke anbefalt med en lang kjøretur etter traume mot hodet. Anonymkode: b279d...de1 Jeg vet ikke hva som har skjedd TS utover at hun har ramla og hvor det er vondt, det er derfor jeg spør henne hvorfor hun lurer på om det er en dårlig idé. Litt vondt i hodet høres ikke ut som hjernerystelse, synes jeg. Anonymkode: 8d17d...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Lytt til kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Om du har slått hode,ta det med ro. Hvor gammel er du? Om du har vondt så ikke reise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Slo hodet forover. Har vondt i nakken og hodet og ryggen og mellom skulderbladene. Kul i panna og vondt i nesa mi. Er voksen. Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Også fikk jeg vondt i to av fortennene mine. Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slo hodet forover. Har vondt i nakken og hodet og ryggen og mellom skulderbladene. Kul i panna og vondt i nesa mi. Er voksen. Anonymkode: 1b472...98e Du høres ikke voksen ut. Snakk med vergen din Anonymkode: 1c373...827 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du høres ikke voksen ut. Snakk med vergen din Anonymkode: 1c373...827 Hæ ??? Anonymkode: 1b472...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slo hodet forover. Har vondt i nakken og hodet og ryggen og mellom skulderbladene. Kul i panna og vondt i nesa mi. Er voksen. Anonymkode: 1b472...98e AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Også fikk jeg vondt i to av fortennene mine. Anonymkode: 1b472...98e Gjorde det samme før jul. Og det kommer til å gjøre vondt et par dager, kanskje enda verre i morgen. Jeg tror det er lurt om du faktisk lar kroppen hvile i dag, ta en paracet til natta også hvis det blir ømt, stølt og vondt. Hvis det skulle være noe, så er alt bedre enn å være langt unna kjente trakter. Det er ikke noe kult å tryne sånn. God bedring. Anonymkode: a0cb1...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du føler deg i form til å kjøre, så gjør du det. Hvis du ikke føler deg i form, så dropper du det. Anonymkode: 9dc5c...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du høres ikke voksen ut. Snakk med vergen din Anonymkode: 1c373...827 Og du da, har ikke vergen din tatt fra deg muligheten til å være på nett? Anonymkode: a0cb1...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du vanligvis er sånn så er det vel ikke noe å tenke over, men måten du spør på her er jo litt merkelig. Og da er jo spørsmålet om du er sånn nå fordi du slo hodet ganske hardt eller ikke. Hvis du ikke oppfører deg sånn som her til vanlig så burde du kontakte lege. Anonymkode: fcc8c...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå