Irak Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Når noen sårer deg uten å be om unnskyldning. Hva gjør du da? Jeg er veldig nysgjerrig på hva andre gjør når de opplever slikt, så det er det som er grunnen til at jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Jeg kutter kontakten, med slike mennesker. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Jeg blir plutselig veldig likegyldige til de, hører kun med halvt øre når de snakker, slutter å omgåes de. Jeg slutter å ta initiativ til kontakt med de, avslutter relasjonen hvis det er noe alvorlig. Gidder ikke å kaste bort mer tid på de. Det spørs jo hva det gjelder og hvor alvorlig det er da...og om de har gått bak ryggen min flere ganger eller om det kun var et enganstilfelle. Er det kun engangstilfelle får de en sjanse til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Hva skal man gjøre mener du? Man kutter ut sånne mennesker, ihvertfall hvis de har gjort det bevisst. Anonymkode: da98c...418 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Kommer an på om det er berettiget Anonymkode: 9bbcd...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Kutter de ut. Det finnes et hav av andre flotte mennesker der ute. Anonymkode: 2bfe8...e30 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar Forfatter #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på om det er berettiget Anonymkode: 9bbcd...517 Hva er grunnen til at du tenker slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Kommer an på hva de gjør. Blir stort sett aldri såret Anonymkode: 0374f...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Irak skrev (2 minutter siden): Hva er grunnen til at du tenker slik? Om en fortjener det, kan det være berettiget. Anonymkode: 9bbcd...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Nå tar jeg forbehold om at de vet de har såret meg. Jeg unngår de mest mulig. Når jeg ikke kan unngå de, omgås vi som om det var et profesjonelt forhold - altså høflig og overfladisk. Anonymkode: da902...862 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar jeg har en slik far og bor desverre i samme hus som han( heldigvis bare midlertidig) han er 80 år og blitt slem mot meg siste årene… Anonymkode: 7f304...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar Forfatter #12 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om en fortjener det, kan det være berettiget. Anonymkode: 9bbcd...517 Hvordan gjør man seg fortjent til det mener du? Kan du komme med eksempler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar Irak skrev (2 minutter siden): Hvordan gjør man seg fortjent til det mener du? Kan du komme med eksempler? At en har oppført seg dårlig mot vedkommende tidligere. Anonymkode: 9bbcd...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar Forfatter #14 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At en har oppført seg dårlig mot vedkommende tidligere. Anonymkode: 9bbcd...517 Det forutsetter at man gir beskjed om det synes jeg da. Ellers er man hevngjerrig tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar Irak skrev (1 minutt siden): Det forutsetter at man gir beskjed om det synes jeg da. Ellers er man hevngjerrig tenker jeg. Den som da blir konfrontert, kan føle seg såret. Men det er altså berettiget Anonymkode: 9bbcd...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar Forfatter #16 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den som da blir konfrontert, kan føle seg såret. Men det er altså berettiget Anonymkode: 9bbcd...517 Uten begrunnelse så faller det rett på flat mark... Da ser jeg på den personen som hevngjerrig og en person som ikke vil meg noe godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): jeg har en slik far og bor desverre i samme hus som han( heldigvis bare midlertidig) han er 80 år og blitt slem mot meg siste årene… Anonymkode: 7f304...851 Han begynner ikke bli dement da? Nå mener jeg hvis han ikke har vært slem tidligere? Jeg ville oppsøkt legen her. Anonymkode: da902...862 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Irak skrev (1 minutt siden): Uten begrunnelse så faller det rett på flat mark... Da ser jeg på den personen som hevngjerrig og en person som ikke vil meg noe godt. Du forstår ikke. Om noen konfronterer deg pga noe i fortiden og du blir såret over konfrontasjonen, er det ok at du blir såret. Du la altså opp til dette selv. Anonymkode: 9bbcd...517 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Jeg har såret noen med vilje. En av de verste mobberne fra grunnskolen (som gjorde tiden min der til et helvete). Mange år etterpå møtte jeg vedkommende i en sosial happening. Da slet personen med dårlig rygg og var trygda. Da sa jeg "kanskje du burde fått ræva i gir, trent litt, og spist sunnere. Å lene seg på trygd er latskap". Må ærlig innrømme det føltes godt å si det. Og ja, det var slemt, for jeg så vedkommende ble skikkelig såra. Men jeg koste meg.. Anonymkode: e67a5...ba6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar Forfatter #20 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du forstår ikke. Om noen konfronterer deg pga noe i fortiden og du blir såret over konfrontasjonen, er det ok at du blir såret. Du la altså opp til dette selv. Anonymkode: 9bbcd...517 Om noen velger å konfrontere meg så synes jeg det er flott så lenge de er saklige. Er de ikke det, så klarer jeg ikke å ta det seriøst. Da tenker jeg de er umodne og barnslige på en negativ måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå