Travel Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei. Uke 40+1 i dag. Har slitt med mye utflod og modningsrier/maserier nå i en måneds tid, men ikke hyppige "rier". Siden torsdag derimot har jeg hatt hyppigere modningsrier (hver kveld i ca en time også dabber det av). I natt har jeg hatt skikkelig vondt i korsryggen og flankene. Føltes ut som et trykk/at jeg holdt på å eksplodere. Smerten var der hele tiden, så ikke sånn typisk rier som kommer og går. Måtte snu meg hvert minutt for det var så intens følelse og samtidig var babyen super aktiv, i den grad at det også gjorde vondt. Hjalp å stå litt på "alle fire" og rulle på rumpen. Klarte å sovne etter 3 timer men våknet hver time og måtte tisse. Smerten vedvarte hele natten. Når jeg stod opp rundt 10:00 så fikk jeg trang til å tømme tarmen også kom det en stripe blod på papiret fra vagina (sjekker hele tiden siden jeg håper noe starter snart😂). Ryggsmertene forsvant, men jeg er veldig øm i rygg, flanke og livmor. Føler meg litt mørbanket på innsiden. Ca 2,5 timer siden jeg fikk blod på papiret nå. Er det noen som har opplevd lignende? Hvor lang tid tok det før fødselen ver i gang for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå