Gå til innhold

Svigerinne kommer med sykt dyre gaveønsker til bursdagen sin!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Man er ikke forpliktet til en ønskeliste. Det er jo kun et ønsket, ikke et krav.... 

Anonymkode: c4620...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du høres også latterlig ut med en sånn kommentar,du skjønner at folk har forskjellig økonomi?

Anonymkode: fcecd...c25

Ja. Og både studenter og minstepensjonister i min familie har pleid å kjøpe litt ok gave til store feiringer. Er man lutfattig så er det ganske dumt å be folk om ønskeliste da. hva trodde ts hun skulle svare? «duftlys fra nille og en balsam fra Rema1000!»

Anonymkode: 1ae67...863

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Og både studenter og minstepensjonister i min familie har pleid å kjøpe litt ok gave til store feiringer. Er man lutfattig så er det ganske dumt å be folk om ønskeliste da. hva trodde ts hun skulle svare? «duftlys fra nille og en balsam fra Rema1000!»

🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min stefar ønsket seg iPad til rund dag. Alle spleiset og han fikk nok penger til å kjøpe seg en. 👍 Han ble veldig glad. 😃

Anonymkode: 26346...ad6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 12.11):

Min svigerinne har bursdag snart, det er et rundt tall og vi er invitert til bursdagsselskap/lag. I forkant av dette har hun sendt ut en ønskeliste med DYRE gaver hun ønsker seg. For eksempel skinnveske i ekte skinn (oppgitt merke i tillegg) til 2000-3000kr, klokke med gull reim, kåpe i ull, skjerf til 2000-3000kr osv. Det er ikke en ting på lista som koster under 2000kr etter min mening. Synes det er frekt å be om så dyre gaver, vurderer å ikke dra …😣 Min mann er litt oppgitt over meg og svigermor, for det var vi som ba om den ønskelista. Han mener vi burde ha forholdt oss til opprinnelig plan, som var å gi gavekort på 1000kr…

Hva bør vi gjøre her? Holde oss til opprinnelig plan og gi det gavekortet eller kjøpe en av disse rådyre tingene. Vi har normal god økonomi og råd til å legge ut 2000-3000kr for en gave, men synes det er sure penger å betale for en (unødvendig) gave til en voksenperson som burde vært i arbeid og i stand til å kjøpe de tingene selv. 

Anonymkode: 98600...41d

Dere spleiser vel? Eller gir et gavekort. Hvorfor hisse seg opp, det er ikke en kravliste….

Anonymkode: a191d...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 16.37):

Er du seriøs? Å ikke komme med ett ønske under 2000 er frekt 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...