Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til tannlegen i morgen for å starte med behandlingen, må rotfylle tre tenner før de begynner med de to knekte tennene etter at jeg ble utsatt for vold ute på byen. Vil det ta lang tid før jeg er ferdig behandlet og vil det være vondt? 

Anonymkode: aeb8f...7a5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg❤️ Jeg har akkurat rotfylt én tann og det var ikke vondt. Tannlegen var en spesialist på rotfylling. Hun brukte ca 50-60 min på én tann. Hun la inn en midlertidig toppfylling, og skal tilbake til min vanlige tannlege for å legge en varig toppfylling. 

Lykke til og håper du får dekket behandlingen!

Anonymkode: 07341...308

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vondt, du får bedøvelse- men kan være litt ømt etterpå. De fleste rotfyllinger tar 2-3 behandlinger, avhengig av om det er betennelse. Så dette går din gang. Antar du skal rotfylle først, så file ned tenner og sette på krone? Dette er jo selvfølgelig kjedelig, men tannlegen sier hva som må til og så går det sin gang. Det blir sikkert bra når du er ferdig 😊

Anonymkode: 171d5...c6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Stakkars deg❤️ Jeg har akkurat rotfylt én tann og det var ikke vondt. Tannlegen var en spesialist på rotfylling. Hun brukte ca 50-60 min på én tann. Hun la inn en midlertidig toppfylling, og skal tilbake til min vanlige tannlege for å legge en varig toppfylling. 

Lykke til og håper du får dekket behandlingen!

Anonymkode: 07341...308

Du bor vel ikke tilfeldigvis i Oslo? Hvilken tannlege gikk du i så fall til?

Jeg spør fordi en jeksel må rotfylles, og fått beskjed om at det kan koste 9-10.000 hos spesialist på rotfylling. Men vet ikke om jeg tør å gjøre det hos en annen tannlege, umulig å finne ut noe om kvalitet og slikt.

Anonymkode: 106af...9e8

AnonymBruker
Skrevet

Søk opp tannlege Gresa Dedi hvis du er i Oslo og spør henne :) Flink tannlege med gode tilbakemeldinger :)

Anonymkode: aa3cd...52d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...