AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Jeg er utdannet sykepleier, men pga helse kan jeg ikke lenger jobbe i et fysisk krevende yrke. Kanskje heller ikke fulltid i noen jobb. Hvis jeg kan ta ny utdannelse er jeg villig til det. Men hva..? Jeg ønsker også en jobb med langt bedre lønn. Hvilke utdannelse /jobb kunne vært aktuelt å satse på? Åpen for det meste 😃 Anonymkode: c23c1...bc7
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Kanskje du kunne bli helsesøster eller jobbe på en skole som sosialfaglig personale. Anonymkode: a3830...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Du kan ta PPU og jobbe på vgs som lærer i helse og oppvekstfag. Anonymkode: a3830...fd8
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar Jeg ville heller ha tatt videreutdanning istedenfor en helt ny utdanning, f.eks innen velferdsteknologi, helseledelse, helseinformatikk, administrative fag etc. Eventuelt PPU. Sykepleieutdanningen er ikke bare pleie og omsorg, men et allsidig yrke. Anonymkode: 143ed...c13
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Kom gjerne med forslag som ikke har med helse å gjøre! vil gjerne bort fra helsevesenet.. ts Anonymkode: c23c1...bc7
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar Helsesykepleiere ser ikke ut til å gjøre stort annet enn å tasse rundt i sokkelesten på helsestasjonen og bli rådville og diffuse dersom et barns utvikling ikke er 100 % etter skjema. Kanskje prøve det? 🤓 Anonymkode: f7cb3...99e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå