Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Husk på at neglene deres også må stelles før den store dagen. Altfor mange bruder glemmer neglene sine og det ødelegger så mye for en ellers vakker brud. Milla
monja Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Jeg er helt enig med Milla. Ingenting kan være så forferdelig som flisete, stygge negler på en ellers vakker brud..... :x
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 Jeg har jobbet som assistent ved mange brylluper og sett flere hundre bruder opp igjennom årene og svært svært mange glemmer neglene. Så husk det dere som snart skal gifte dere. Milla
meta Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Enig. Derfor har jeg kjøpt skikkelige manikyr produkter og fått tips fra en som jobber med negler og nå øver jeg. Har nesten 7 måneder igjen å øve på :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Klassisk fransk manikyr er vakkert på de fleste, men det kommer jo an på stilen på kjolen ol. Milla
meta Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 Hvis du har noen tips Milla, vil jeg gjerne høre Toppen er i svakt sølvfarget brokade og skjørtet er hvitt.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #7 Skrevet 18. november 2002 Hvis du har noen tips Milla, vil jeg gjerne høre I og med at kjolen er såpass blank i stoffet (den var nydelig) så kjører du fransk manikyr med gjennomsiktig hvit neglelakk som tar opp stoffet i kjolen. Da får du den flotte helheten som alltid er vakker og smakfull. Milla
Linnie Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 Milla, HVA jobber du egentlig med??? Ser for meg deg sånn ala "wedding planner" med J- Lo... Litt "off" tema dette men... blir så nysgjerrig!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #9 Skrevet 18. november 2002 Milla, HVA jobber du egentlig med??? Ser for meg deg sånn ala "wedding planner" med J- Lo... Jeg er programutvilker og jobber med designrelaterte oppgaver i Telenor. Men jeg er lidenskapelig opptatt av mote, sminke og stil og har bidratt med min kunnskap i flere brylluper og i andre sammenhenger til både venner og bekjente som har tipset dem om meg. Hjelper venner med å shoppe og lærer dem hvordan de skal få orden på både hud & hår. Milla
meta Skrevet 18. november 2002 #10 Skrevet 18. november 2002 Takk for tipset. Det er noe sånt jeg har sett for meg Flott at du likte kjolen :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #11 Skrevet 18. november 2002 Takk for tipset. Det er noe sånt jeg har sett for meg Bare hyggelig! Milla
Gjest heksa Skrevet 18. november 2002 #12 Skrevet 18. november 2002 Assistent i bryllup? Hvordan da? Trodde du sminket døde mennesker for et begravelsesbyrå jeg, Milla. "Flere hundre" bruder har jeg vel ikke sett, men jeg har vært i mange brylluper og har til dags dato aldri sett bruder med flisete og stygge negler. Alle har enten fått profesjonell manikyr, stelt neglene selv eller fått hjelp av andre.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #13 Skrevet 18. november 2002 Assistent i bryllup? Hvordan da? Trodde du sminket døde mennesker for et begravelsesbyrå jeg, Milla. Jeg har assisterert Kirketjeneren i svært mange brylluper, tatt imot bruden, losjet på plass gjestene ol. men jeg gjør det ikke så ofte lengre. Sminking av lik gjør jeg ennå men det er ikke noe fast, jeg blir bare tilkalt når det er nødvendig. Dette har jeg nevnt mange ganger før, og lurer du på noe om meg så send meg en pm eller e- mail. Ikke spør om slik i en tråd som handler om noe helt annet. Når du i tillegg er Gjest får jeg heller ikke sendt deg pm så jeg må svare her selv om jeg ikke liker det. Milla
viwi Skrevet 18. november 2002 #14 Skrevet 18. november 2002 Åja så sant så sant Milla!!!! JEg fikk fransk manikyr før bryllupsdagen. Og jeg må jo bare si at det virkelig var prikken over i-en og gjorde at jeg følte meg så utrolig fin og elegant. :oops: Følelsen du har selv betyr mye!!!! Men det blir lagt ekstra merke til om hendene dine er like flotte som resten den dagen :D
starie Skrevet 18. november 2002 #15 Skrevet 18. november 2002 Du tenker på alt du Milla! Jeg hadde sikkert glatt hoppet over neglene, men nå skal jeg huske det til et eventuelt bryllup
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #16 Skrevet 18. november 2002 Du tenker på alt du Milla! Vel, noen må jo passe på dere :-) Jeg legger merke til at mange kvinner slettes ikke vet å pynte seg særlig, derfor får de panikk når de enten skal stå brud eller være gjester i ett. Og i alt som skal gjøres med hår & hud er det mange som glemmer neglene. Milla
Imax Skrevet 18. november 2002 #17 Skrevet 18. november 2002 HERREGUD! Makan til mas. Jeg kommer til å ha mine godt kortklipte som vanlig, og jeg er sikker på at jeg blir en MINST like vakker brud som alle dere med manikyr og pedikyr og alt det der. Husk på Milla at det er mange kvinner og menn som ikke synes skjønnhet er avhengig av mote og stæsj. Personlig synes jeg fransk manikyr ser så utrolig fake ut. Og jeg behøver vel ikke nevne hvor utrolig upraktisk det er å ha lange negler? Og jenter: Ikke begynn å tenk på hvor URENSLIG det er med lange negler, der yngler det bakterier (legg merke til leger/veterinærer osv at de har korte negler...), for da får dere dilla!!!
starie Skrevet 18. november 2002 #18 Skrevet 18. november 2002 Neglene trenger ikke være lange og det trenger heller ikke å se fake ut! Om man bruker helt lyste farger ser det bare ut som om neglene er heeeelt rene og pene Jeg klarer ikke engang å lakke mine egne negler og tenker med gru på den dagen jeg skal ordne en brud.. Tror jeg glatt sender henne videre til en annen
starie Skrevet 18. november 2002 #19 Skrevet 18. november 2002 Øh, man kan jo vaske seg under neglene da.. Og det er like urenslig med ringer og avskallet neglelakk. Og hva med ødelagte neglebånd (som man ofte får om man ikke steller neglene) der samler det seg MASSE bakterier! Jeg synes det er pent med en liten hvit rand på neglene, de trenger ikke være superlange.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #20 Skrevet 18. november 2002 HERREGUD! Makan til mas. Jeg kommer til å ha mine godt kortklipte som vanlig, og jeg er sikker på at jeg blir en MINST like vakker brud som alle dere med manikyr og pedikyr og alt det der. Jeg går ut ifra at Imax er en av de brudene som mener at hun kan best og dermed går for den "hjemmesnekrede" varianten. Men jeg har sett mange hjemmesnekrede bruder og de fleste av dem gjør følgende tabber: De skal sminke seg selv og får litt prestasjonsangt og har på for mye foundation Øyeskyggen drysser fordi den ikke er lagt rett Brynene har flere hår som ikke er nappet Fargene på make-upen er ikke avstemt skikkelig Grunnen til at det ofte går galt er fordi man sitter der foran speilet og er oppstemt på å legge en vakker brudemake-up som samtidig skal være naturlig, og når man tror man er ferdig så ser man likedan ut som man gjør alle andre dager. Dermed begynner man å pøse på mer make-up og vips.... så har du gått i fella. Man bør nok unne seg profesjonelle på akkurat denne dagen. Jeg har tom. fikset make-upen til en brud like før vielsen, hun hadde trodd at hun mestret det men tok feil. Hun skulle på toalettet og fikk ett lite sjokk da hun så seg selv i speilet. Ansiktet var skjoldete av make-up krem og hun hadde ikke fiksert det skikkelig med løst pudder slik man må gjøre. Heldigvis hadde hun make-up i vesken og vi fikk rettet det opp før det var for sent. Jeg fikk takkekort fra henne noen uker etterpå :-) Husk at neglene ikke trenger å være superlange for at de skal få en flott fransk manikyr. Jeg har ikke sagt noe om at neglene skal være lange. Milla
Anbefalte innlegg