AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Er det innafor? Avtale å være eksklusiv med hverandre, men ikke slette folk man har datet tidligere fra snap/insta og lignende? Bevisst altså, ikke fordi man glemmer at man har de og glemmer å slette. Anonymkode: cfa28...7ef
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Ja, jeg sletter ikke folk fra livet mitt bare fordi jeg har blitt ekslusive, men jeg har ikke kontakt med gamle dater når jeg dater andre. Anonymkode: 5fee1...922 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Jeg sletter alle gamle dater(ikke det at det er mange 😂) har ikke behov for å beholde de i sosiale medier, det blir mer ryddig i hodet mitt når jeg skal videre. Det er blitt slutt av en grunn... Anonymkode: 3e31a...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar Dater som ikke blir noe mer slettes når man finner ut at ting ikke går videre og man har avsluttet på en ordentlig måte. Men der det har vært vennskap først og så litt fysisk i perioder så går det tilbake til kun vennskap når den ene er i forhold Anonymkode: 1b3ef...5c9
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Spørs. Har jeg ligget med dem kutter jeg all kontakt og forventer det samme fra kjæresten min. Er det kun snakk om uskyldige dates som ikke førte noen vei burde det ikke spille noen rolle. Anonymkode: dd48a...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar Spørs hvor langvarig/seriøst forholdet er. Og hvor godt man kjenner den som man er eksklusiv. Frem til minst 6 måneder og man har møtt vedkommendes omgangskrets og familie så er forholdet på prøve. Jeg slutter å date eller kontakte andre (og gir minimal respons på kontakt som jeg får), men jeg orker ikke å nullstille hele livet mitt med en gang man avtaler eksklusivitet, liksom. Anonymkode: 975e4...209
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar Jeg sletter dater som jeg ikke har noe med lenger. Hvorfor beholde dem? Samlemani? Egoboost? Skjønner det ikke. Jeg synes også det er dårlig respekt for nåværende partner å "samle på" gamle dater. Anonymkode: 08826...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar Av respekt for både med selv, min kjæreste og gamle darter ble alle slettet når vi bestemte at vi var kjærester. Mye roligere i hodet mitt og ingen grunn til at de skulle se storys og sende meg snaps. Kjæreste hsr kun sin x kone på ,og de har barn og barnebarn sammen. Anonymkode: c7527...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå