AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Dette er rød chilli i eddik + grønn chilli i eddik. Lagde dette til chicken corn soup. Lurer på hvor lenge disse kan stå på kjøkkenbenken? Anonymkode: b572f...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Har du syltet chilien? Hvis ja, så er den holdbar noen uker i kjøleskapet i boks med tett lokk. 2-3 uker antar jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Belima skrev (17 minutter siden): Har du syltet chilien? Hvis ja, så er den holdbar noen uker i kjøleskapet i boks med tett lokk. 2-3 uker antar jeg. Jeg skjærte grønn chilli i små biter og hellet eddikk over Ts Anonymkode: b572f...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Da hadde jeg nok ikke spart på det. Da er det ikke syltet, bare blandet med eddik og da ville jeg brukt det innen onsdag, men det må i kjøleskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå