AnonymBruker Skrevet 19. januar #21 Del Skrevet 19. januar Hvorfor ender så mange tråder her inne med at mange skal diskutere og "korrigere" budskapet og språket i en tråd? Er folk her inne så avhengig av å markere seg selv om hvor "flinke" og kunnskaps rike de er? Hvorfor heller ikke bare diskutere temaet som tas opp? Typisk nordmenn, tror alltid de er "bedre" en andre! Usunn "forum kultur" her inne... Anonymkode: b1c20...640 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #22 Del Skrevet 31. januar NiceOrNothing skrev (På 19.1.2025 den 9.35): Min opplevelse er at introverte ikke ønsker eller behøver den «hyllingen» . De skaper for å skape , å liker prosessen i seg selv . Men klart at å bli anerkjent / satt pris på i jobbsammenheng trenger alle . Forklarer det godt! De gangene jeg har drevet med noe jeg har vært stolt av, men som har blitt «oppdaget» av noen andre, så ødelegges egentlig hele greia. Og de gangene jeg med vilje har (opp)søkt oppmerksomhet, f.eks. ved å skrive noe på sosiale medier eller lignende, så gjør jeg det fordi jeg føler at jeg må (bursdagshilsen osv), eller for å blande meg borti noe jeg ser på som veldig urettferdig. Men jeg forventer ikke hyllest av det heller, det er bare fordi jeg føler min samvittighet ikke tillater meg å ikke si noe 🙈 Foretrekker å si alt under falsk anonym profil uansett hvor, er jo det jeg sier jeg vil at skal legges merke til, ikke at det er jeg som sier det. missLynch skrev (På 19.1.2025 den 9.45): De fleste av de menneskene jeg kjenner som er introverte, er de jeg liker aller best og setter mest pris på. Jeg er selv ganske introvert, men kan ta på meg en ekstrovert rolle hvis situasjonen krever det. Vi finner hverandre vi som ikke er klassiske skrikhalser som må høres og sees på sosiale medier, på jobb og ellers 😊 Overraskende mange er introverte. Også kjente musikere og skuespillere og andre celebs https://www.sosyncd.com/33-famous-introverted-celebrities/ https://www.instyle.com/news/shy-celebrities-celebrity-introverts Du kan ta på deg en utadvendt rolle mener du kanskje? For ekstrovert/introvert er en så grunnleggende del av deg, dvs om du samler energi av å være med andre, eller samler energi av å være alene, så er det ikke en rolle man kan ta av og på. Jeg selv er introvert, men utadvendt. Dvs jeg kan sosiale koder, prater med alle og fremstår nok veldig ekstrovert i sosiale lag, kan starte bursdagssanger, showe og tulle. Mens egentlig vil jeg helst hjem, jeg er bare opplært til å tro at det forventes av meg sosialt sett. At jeg blir utslitt av det er den grunnleggende delen i meg, som ikke kan endres. Oppførselen utad kan jeg endre ☺️ Anonymkode: df517...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #23 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 17.29): Hvorfor ender så mange tråder her inne med at mange skal diskutere og "korrigere" budskapet og språket i en tråd? Er folk her inne så avhengig av å markere seg selv om hvor "flinke" og kunnskaps rike de er? Hvorfor heller ikke bare diskutere temaet som tas opp? Typisk nordmenn, tror alltid de er "bedre" en andre! Usunn "forum kultur" her inne... Anonymkode: b1c20...640 Fordi det er viktig å avklare begreper før/mens man diskuterer sånn at man vet at man diskuterer det samme. Hvis folk har ulik forståelse/oppfatning av et fenomen som diskuteres så er hele diskusjonen bortkastet. Da vil jo alle diskutere helt vidt forskjellige ting. Anonymkode: 05aee...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå