Gå til innhold

Og menn lurer på hvorfor de sliter på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er heldigvis ikke normalen, men overraskende mange profiler ser sånn ut. Til info er jeg i starten av 30-årene og denne mannen er 45.

Måtte sette aldersspennet tilbake til 39.

IMG_7269.jpeg

Anonymkode: 3b695...001

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tja, det er sant at tinder er håpløst for menn, fordi 80% av brukerene er menn. Derfor får vi de tallene og en situasjon der menn er usynelige og damer evig med likes. 

Så derfor det har blitt et paradis for damer som vil få match, selv om samtalene mange ganger kan gå til det idiotiske med seksualiserte meldinger osv. 

Menn får ikke muligheten til å få en match eller date der. Så rart at de fleste menn ikke har gitt opp tinder.

Anonymkode: 96247...3c2

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La de være, så vi kan se personligheten via tekst 😊

Anonymkode: 2be5b...0a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare positivt, om damer også gjorde det hadde det vært fortere og mindre kastet dater. Mange blir aldri kontaktet igjen etter date pga personligheten, damer viser aldri på tinder, og menn ender skuffet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er heldigvis ikke normalen, men overraskende mange profiler ser sånn ut. Til info er jeg i starten av 30-årene og denne mannen er 45.

IMG_7269.jpeg

🤣🤣 Og han tror han får match med den bioen 🤣

Anonymkode: b4c75...889

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje han ikke vil ha matcher, men kun er ute etter å kjefte på damer!

Anonymkode: fbc9a...4c8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

La de være, så vi kan se personligheten via tekst 😊

Om man er følsom nok så kan man det. Det er en stor fordel. 

AnonymBruker
Skrevet

Syntes Tinder er fryktelig vanskelig som dame. Har masse likes 2000+ og mange matcher men det fører aldri noen vei. Samtalen bare ebber ut.  Har hatt to jeg snakka mye med og skulle treffes, ble ghostet rett før første date. Og vært på andre to dater hvor de så helt anderledes ut enn bildene sine. Tydligvis var det veldig gamle bilder…  Og har insett om at jeg ikke pusher for å treffes innen 5 dager etter første hei, så blir det aldri noe av. Nå stresser Tinder meg. Blir bare overveldet. 

Anonymkode: f26b3...997

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kanskje han ikke vil ha matcher, men kun er ute etter å kjefte på damer!

Anonymkode: fbc9a...4c8

Sjarmerende 🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

IMG_7269.jpeg

Han er jo åpenbart ikke ute etter å møte damer, kun få ut frustrasjon. Så nei, det er ikke et godt eksempel på hvorfor så mange menn sliter på tinder 

Anonymkode: 096fc...7b2

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Syntes Tinder er fryktelig vanskelig som dame. Har masse likes 2000+ og mange matcher men det fører aldri noen vei. Samtalen bare ebber ut.  Har hatt to jeg snakka mye med og skulle treffes, ble ghostet rett før første date. Og vært på andre to dater hvor de så helt anderledes ut enn bildene sine. Tydligvis var det veldig gamle bilder…  Og har insett om at jeg ikke pusher for å treffes innen 5 dager etter første hei, så blir det aldri noe av. Nå stresser Tinder meg. Blir bare overveldet. 

Anonymkode: f26b3...997

Samme her. Ellers så blir man slettet like etter match eller så svarer de ikke 🙈 fikk det mye bedre når jeg sluttet med Tinder 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er faktisk et godt argument for at normen skulle vært at kvinner starter samtalen etter en Match om virkelig er interessert. 

Anonymkode: 7c66c...915

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er faktisk et godt argument for at normen skulle vært at kvinner starter samtalen etter en Match om virkelig er interessert. 

Kvinner starter samtalen om de er interessert :)  Men det er like ofte at vi ikke får svar også. Og det hjelper liksom ikke å få 6000 likes, når kun 2 stk har giddet å lese profilen 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet tinder i høst fordi jeg fant meg kjæreste, men jeg hadde aldersspenn mellom 35 og 48 år, og så omtrent aldri slike bioer...

En sjelden gang ja, men jeg ville ikke sagt at det er noe man kan bruke som konklusjon på "derfor sliter menn"... For å komme til slike konklusjoner må jo hovedparten være samme greia.

Anonymkode: e80c3...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er litt enig i den der. Skulle vært en regel om det? Appen skulle vært låst for menn til å ta første kontakt. Da hadde det kanskje vært mindre sveiping av omtrent alt av damer, men sveiping bare på de de ønsket å få melding fra. 

Kanskje det hadde vært et interessant eksperiment? 

Og så måtte profilbilder gjennom en sjekk, så man visste at alle la ut bilder som var tidsriktige. 

Anonymkode: 30190...eb4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_7269.jpeg

Han påpeker helt korrekt hvorfor de fleste menn sliter på tinder. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tror du virkelig det er det han er ute etter her? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_7269.jpeg

Tror ikke han håper på match 

Anonymkode: 0c63b...7e4

AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (2 minutter siden):

Han påpeker helt korrekt hvorfor de fleste menn sliter på tinder. 

Så er det vel ikke bare det som er grunnen? Noe av grunnen er vel også at de ikke siler, de bare sveiper på omtrent alle de ser? Og når de tar kontakt så starter det som regel med "hei, skjer'a" og så dør samtalen ut før den i det hele tatt har begynt? 

Jeg tror nok at dersom menn gikk for kvalitet framfor kvantitet så kanskje de også hadde fått en bedre opplevelse av Tinder og andre sjekkeapper? Og at de virkelig leste profilen til damene de matcher med slik at de virker interesserte i akkurat den de tar kontakt med framfor vise at de damene bare er en av mange som får "skjer'a" melding. 

Anonymkode: 30190...eb4

AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (3 minutter siden):

Tror du virkelig det er det han er ute etter her? 

Hvorfor er han på tinder i det hele tatt da? Han har sikkert skrevet det fordi han håper at noen damer skal "motbevise" han og matche med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...