Gå til innhold

Uforklarlige fenomener

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har veldig lyst til å høre noen fortelle om  sine opplevelser med det overnaturlige/uforklarlige. Noen som har noen spennende historier? 

Kanskje finner vi en naturlig forklaring sammen, eller kanskje ikke. Latterliggjøring og håning vil bli rapportert. 

Anonymkode: 0a783...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har fortalt i tidligere tråder, at jeg jevnlig ser personer som ikke alle andre ser. Dette har jeg opplevd så lenge jeg kan huske. De aller fleste av disse kan jeg ikke kommunisere med, og prøver generelt ikke heller. Jeg er helt normal ellers, dersom det er lov å si. Er egentlig ikke så veldig opptatt av slike ting heller, men jeg forstod jo i tidlig alder at ikke alle hadde det slik. Men flertallet jeg kjenner vet det ikke om meg heller, så hva vet jeg om hva andre ser uten å fortelle det? Jeg tror egentlig mange har opplevd forskjellige ting som de ikke forteller, fordi man ikke ønsker å bli latterliggjort. 

Anonymkode: edbc9...b06

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må le litt av meg selv her. Jeg skrev i sist innlegg «jeg er egentlig ikke så opptatt av dette». Likevel må jeg alltid innom slike tråder som dette for å se om noen andre har like opplevelser som meg. Denne gangen intet unntak - dette er tredje gangen jeg var innom for å se. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har fortalt i tidligere tråder, at jeg jevnlig ser personer som ikke alle andre ser. Dette har jeg opplevd så lenge jeg kan huske. De aller fleste av disse kan jeg ikke kommunisere med, og prøver generelt ikke heller. Jeg er helt normal ellers, dersom det er lov å si. Er egentlig ikke så veldig opptatt av slike ting heller, men jeg forstod jo i tidlig alder at ikke alle hadde det slik. Men flertallet jeg kjenner vet det ikke om meg heller, så hva vet jeg om hva andre ser uten å fortelle det? Jeg tror egentlig mange har opplevd forskjellige ting som de ikke forteller, fordi man ikke ønsker å bli latterliggjort. 

Er du synsk/medium?

Anonymkode: f04c1...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har også opplevd dette en god del ganger i livet, kanskje ikke så ofte som det du gjør.

Som regel så kan jeg ikke kommunisere med dem. Det er sjelden jeg ser dem med det blotte øye, selv om det skjer. Skjer langt oftere at jeg ser dem med et slags indre øye, at jeg får opp bilder av dem og/eller merker energien deres.

Ellers får jeg opp en del andre ting også, og har bare lært meg at det er noe jeg skal stole på.

Kjenner meg også igjen med det at jeg egentlig ikke er så veldig opptatt av slike ting. Nå kom jeg tilfeldig inn på forumet mens denne tråden lå på forsiden, ellers går jeg ikke inn for å lete etter slike tråder. Men siden dette er noe man ikke kan prate med så mange om, så tror jeg det er naturlig at man gjerne ønsker å høre andre som har samme evnene.

Anonymkode: e7a8f...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du synsk/medium?

Anonymkode: f04c1...56a

Nei, på ingen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...