AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar De har sikkert valgt den løsningen for at de tror det blir mindre lyd enn om de har fester hjemme. Bedre løsning ville vært å bruke penger på lyddemping av leiligheten. Anonymkode: 092a5...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 9.21): Bygget seg pavljong med varme i- og sitter ute og skravler høylydt til langt på natt. Gjerne med musikk i tillegg. Bor i rekkehus i borettslag, hvor lyden bærer godt mellom rekkene. Sist natt ble det stille først kl 0400. Vurderte å ringe politiet. Kan selvsagt kjøpe ørepropper- men synes helt ærlig naboene bør ta festen innendørs i stedet. Det er voksne folk-rundt 50 årene. Klage til styret? Ønsker ikke å ta det direkte og bli «hun kjipe» Hva ville dere gjort? Anonymkode: 193f7...0b6 Jeg ville underrettet styre - og spurt dem om denne paviljongen i det hele tatt var lovlig ihht borettslagets vedtekter 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 10.41): Alternativt kan de som vil skråle hele natta kjøpe hus i skogen. Det er jo faktisk lover og regler både i borettslag og i norsk lov på dette. Det handler om å ta hensyn. Før midnatt -helt ok. Etter midnatt forventer jeg å kunne sove uforstyrret. Dette er ikke i byen med utesteder og larm- men i en stille bydel. ts Anonymkode: 193f7...0b6 Jeg tåler å høre naboer selv om jeg skal sove. Litt må man tåle, så lenge de ikke hyler, spiller musikk på full guffe eller fyllekrangler. Litt snakk og latter med lav musikk, må en tåle innimellom. Jeg blir ikke forstyrret av det heldigvis, og barna våre tåler også litt lyder. Anonymkode: 11d8d...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tåler å høre naboer selv om jeg skal sove. Litt må man tåle, så lenge de ikke hyler, spiller musikk på full guffe eller fyllekrangler. Litt snakk og latter med lav musikk, må en tåle innimellom. Jeg blir ikke forstyrret av det heldigvis, og barna våre tåler også litt lyder. Anonymkode: 11d8d...2dd Nei, vi har faktisk lover mot dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå