AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Når jeg en sjelden gang er hos frisør i over 2 timer for å farge/ stripe og klippe håret, har jeg følt på et press om at jeg må prate hele tiden. Før jeg vet ordet av det har jeg fortalt om familiesituasjon, hva jeg jobber med og hva jeg skal i ferien. Opplever dette som litt kleint da andre kunder som er stille lytter til samtalen. Så jeg lurer på hvor mye forventes det at kunden prater? Blir litt «sliten» av å prate med frisør som er fremmed for meg. Det blir jo litt rart om jeg ikke skal svare på ting som «har du barn?» og «hva jobber du med?». Anonymkode: d3991...3b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Jeg pleier å åpne med at i dag skal det bli godt å komme til deg, nå er jeg så sliten at jeg bare har lyst til å nyte timen i stillhet. Føler egentlig ikke for å snakke noe. Det pleier jeg å si på en hyggelig måte, enten jeg skal fikse hår, negler, vipper osv. Anonymkode: 27477...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Jeg pleier å sette i ørepropper og hører på podcast rett etter at vi har snakket om hva jeg ønsker at frisøren skal gjøre. Jeg tror frisøren synes det er helt ok å jobbe i fred uten å snakke om vær og vind med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Helene1982 skrev (9 timer siden): Jeg pleier å sette i ørepropper og hører på podcast rett etter at vi har snakket om hva jeg ønsker at frisøren skal gjøre. Jeg tror frisøren synes det er helt ok å jobbe i fred uten å snakke om vær og vind med meg. Takker for tips! Har ikke tenkt den tanken en gang. Anonymkode: d3991...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Jeg har det akkurat som deg, TS...og sier ifra om at nå skal det bli godt å bare sitte i fred og ro og få stelt håret. Selvsagt om det dreier seg om hårklipp og sånn, så er jeg tilsnakkendes. Ikke ellers. Jeg liker ikke tomgangsprat av den innpåslitne varianten. Vi har rett til å få sitte der i fred. Lykke til. Mener å ha sett at enkelte salonger faktisk har en "stille behandling" som valg om en bestiller på nett. Tror det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Jeg har ingen interesse av å drive small talk med frisøren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Jeg går til frisør av to grunner og det er å få stelt håret og å få skravla. Nå går jeg alltid til frisører jeg kjenner godt men før så skravla jeg om jeg ikke kjente de godt og. Men folk nå til dags skal ikke utlevere en dritt liksom, gidder ikke gi noe til servicepersonale. Anonymkode: 41600...90b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar De fleste oppegående frisører forstår når en bare ønsker være stille. Jeg sier ikke direkte ifra, men de skjønner det fort alikevel og lar meg være i fred. Men så er det innimellom noen som ikke har sosiale antenner, da er det bare å si ifra på en hyggelig måte Anonymkode: 6c331...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går til frisør av to grunner og det er å få stelt håret og å få skravla. Nå går jeg alltid til frisører jeg kjenner godt men før så skravla jeg om jeg ikke kjente de godt og. Men folk nå til dags skal ikke utlevere en dritt liksom, gidder ikke gi noe til servicepersonale. Anonymkode: 41600...90b Du tror frisøren er interessert i skravlinga di? Anonymkode: 2e0ca...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Jeg kjenner min frisør, kun profesjonelt men både hun og jeg prater hele tiden. Skravla går selv når hun vokser meg. Hadde jeg villet hatt fred hadde jeg bare sagt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går til frisør av to grunner og det er å få stelt håret og å få skravla. Nå går jeg alltid til frisører jeg kjenner godt men før så skravla jeg om jeg ikke kjente de godt og. Men folk nå til dags skal ikke utlevere en dritt liksom, gidder ikke gi noe til servicepersonale. Anonymkode: 41600...90b Å skravle når en ikke vil er å "gi til servicepersonale"? Anonymkode: 6c331...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tror frisøren er interessert i skravlinga di? Anonymkode: 2e0ca...0d2 Jeg VET hun er, de jeg bruker er enda mer skravlesjuk enn jeg og. Så det er hvertfall ikke et problem. Anonymkode: 41600...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å skravle når en ikke vil er å "gi til servicepersonale"? Anonymkode: 6c331...2c1 De yter en tjeneste til deg så da går det an å være høflig, syns jeg. Men for all del, det er lov å være uenig med meg. Anonymkode: 41600...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De yter en tjeneste til deg så da går det an å være høflig, syns jeg. Men for all del, det er lov å være uenig med meg. Anonymkode: 41600...90b Å presse på med skravling når det ikke er ønsket er ihvertfall dårlig service. Frisører bør jo ha litt sosiale antenner så mye de jobber med folk Anonymkode: 6c331...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar Det er så ironisk at kunder føler de må snakke uten å ville det, mens de betaler for tjenesten.. Her burde frisører skjerpe seg Anonymkode: aa945...d03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 19. januar #16 Del Skrevet 19. januar Frisører forventer nok ingenting. Er vel opp til folk selv hvor mye de vil prate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar Bare be om stilleklipp når du bestiller. Anonymkode: 67ec8...b83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Jeg pleier å ha med meg bok, jeg. 😊 Anonymkode: 56c25...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Prater gjerne med frisøren min, men han er god til å lese situasjonen og fullt kapabel til å holde kjeft når det ikke er noe å snakke om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar Kjenner frisøren min siden før jeg begynte å klippe meg der. Var i en 3timers prosess sist gang, vi holder skravla gående eller sitter i stillhet uten at det er kleint. Heldigvis. Liker ikke gå til fremmede frisører og prate med dem om alt og ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå