Gå til innhold

Noen med erfaring med forhold med afrikanske damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har blitt kjent med og skriver med ei flott dame fra Nigeria. Har noen erfaring med å hente seg dame fra Afrika. Vi har skrevet med hverandre i ca 2-3 uker. Vi skriver med hverandre daglig, og video chattet, flere ganger i uka. så dette er ikke svindel. Ho ser på meg som kjæresten og mannen sin.  Jeg forsøker å holde litt igjen. Ho bor i fattige kår, jobber når ho kan. snakker engelsk. Ho har to barn! Jeg regner med å måtte hjelpe til ökonomisk. Vi snakker om at jeg skal dra og besöke henne i Nigeria först, deretter vil ho komme til Norge. Hvordan Ville du gått frem? Ville du tatt sjansen.  

Anonymkode: b5295...fd3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Legg deg til å sove istedefor å lage trolletråd.

Anonymkode: 94873...ce6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring fra afrikanske damer, men er gift med filippinsk dame. Det er nok mange bra damer der også. Anbefaler å dra en tur ned til henne, vær der med henne noen uker, bli ordentlig kjent med henne. Om hun introduserer deg til familien så er det er stort tegn på at det er seriøst og deg hun vil være med i filippinene i hvertfall.

Ikke send noe penger for å støtte henne før du har sett henne i virkeligheten, at du vet at hun er helt seriøs med deg.  Så fortsetter du forhold og drar flere turer ned før du søker om et besøksvisa for henne til Norge. 

Jeg dro ned 2 turer før vi søkte om besøksvisa, jeg ville at hun skulle vite hvordan det var her, møte familien min osv før et giftemål, så giftet vi oss i Oslo noen måneder etter hun kom hit.  Jeg var selvsagt redd for om hun ikke ville trives her. 

Lykke til , det er både spennende og vakkert å treffe ei fra et annet land. Oppdater oss hvordan det går.

Anonymkode: 4e834...0f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Masse lykke til..:) har selv mött ei fra sör Amerika. 

Endret av vannm75
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.. ja, det er nettopp det med avstand og penger. Tar til å bli ordentlig kjent.  Så er det det istede for å bli kjent med ei her fra Norge. Det ville gjort saken mye enklere. Både med språk, reise og jobb. Bo forhold. Har sendt henne litt penger men det er bare små belöp, og hjalp henne med å kjöpe seg. en ny tlf.   Ellers er eg forsiktig med å sende store belöp.  Ja det er både eksotisk og spennende.. men en vet jo aldri.. föler de er mer dedikert og klar for serilöst forhold enn norske damer.  

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar.. ja, det er nettopp det med avstand og penger. Tar til å bli ordentlig kjent.  Så er det det istede for å bli kjent med ei her fra Norge. Det ville gjort saken mye enklere. Både med språk, reise og jobb. Bo forhold. Har sendt henne litt penger men det er bare små belöp, og hjalp henne med å kjöpe seg. en ny tlf.   Ellers er eg forsiktig med å sende store belöp.  Ja det er både eksotisk og spennende.. men en vet jo aldri.. föler de er mer dedikert og klar for serilöst forhold enn norske damer.  

Bare pass på at det er for riktige grunner. Om det var du som ville hjelpe henne etter denne korte tiden er det en ting. Om hun spurte om hjelp så fort ville jeg vært mer bekymret. 

Ja helt samme erfaring jeg har med damer fra Filippinene, de søker ikke noe kortvarig forhold men dater deg for å oppnå giftemål, partner for livet og familie.

Bli kjent med kulturen i landet, bli kjent med henne og familien. De har veldig forskjellig kultur i filippinene og inne i familiene enn her i norden. Du burde lære om dette så du forstår henne og familien. I filippinene sies det at du ikke bare blir gift med damen men med familien. 

Jeg regner med at de har annerledes kultur i Nigeria, så lær og bli kjent med det. Har sett noen bli sammen med menn derfra på seriene grenseløst forelsket og 90 days, men aner ikke noe om damene der.

Anonymkode: 4e834...0f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

har blitt kjent med og skriver med ei flott dame fra Nigeria. Har noen erfaring med å hente seg dame fra Afrika. Vi har skrevet med hverandre i ca 2-3 uker. Vi skriver med hverandre daglig, og video chattet, flere ganger i uka. så dette er ikke svindel. Ho ser på meg som kjæresten og mannen sin.  Jeg forsøker å holde litt igjen. Ho bor i fattige kår, jobber når ho kan. snakker engelsk. Ho har to barn! Jeg regner med å måtte hjelpe til ökonomisk. Vi snakker om at jeg skal dra og besöke henne i Nigeria först, deretter vil ho komme til Norge. Hvordan Ville du gått frem? Ville du tatt sjansen.  

Hun ser faktisk på deg som kjæresten og mannen sin, ja. Hoho! Go for it, dette må jo bli en suksess 🥳 ……om det ikke var for at trollefar sleit med søvnen i natt 🧌😆

AnonymBruker
Skrevet

Du sender penger og hun sier du er mannen hennes etter 2-3 ukers chatting??

Anonymkode: 2b76b...604

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har vært gift med en dame fra Nigeria i 7 år . Fra 2016-2023 . I mitt tilfelle ble det et feil valg men hadde ingen problemer med å gifte meg i Nigeria . Måtte søke og inneha dokumenter . Ha 2 vitner og betale et lite gebyr . Ser det koster ca . 865 norske kroner eller rundt 120.000 Naira i Abuja nå . ( vielse dokument , rett kopi ) Jeg giftet meg i Ughelli . Lagos og Abuja er trygge steder men Warri og utenfor liggende byer må du ta forhåndsregler . Familien til hun jeg giftet meg med hadde leid in 2 politi folk med maskin gevær som fot fulgte meg siden jeg giftet meg utenfor en stor by . Hvis jeg skulle giftet meg på nytt med en dame fra Nigeria vil jeg anbefale deg å gifte deg i Norge . Søke om forlovelses visum og da kan hun bo her mens du søker om videre oppholds tillatelse . Uansett , greit å bli kjent med henne og barna da det er store kultur forskjeller . Jeg giftet meg i Nigeria og det tok hele 16 måneder før hun kunne flytte til Norge. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...