AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Barnefar skal ha barna annenhver helg, men det har ikke vært tilfelle de siste tre månedene. Han møter opp Max 1 helg i måneden, dette er veldig vondt for eldstemann som er 6 år, yngste på 2 bryr seg ikke. Jeg har snakket med barnefar om dette flere ganger, men når ikke frem. Hva bør jeg gjøre? Det hadde vært mye bedre om han ga meg 100% av omsorgen og så kunne han møte ungene når det passer han. Må legge til at jeg ikke er en som saboterer og ødelegger for samvær med far, tvert i mot strekker jeg meg langt for å få det til, og er villig til å gi far 50% av omsorgen hvis han vil. Men problemet er at far ikke møter opp til samvær. Anonymkode: 824fd...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Barnefar skal ha barna annenhver helg, men det har ikke vært tilfelle de siste tre månedene. Han møter opp Max 1 helg i måneden, dette er veldig vondt for eldstemann som er 6 år, yngste på 2 bryr seg ikke. Jeg har snakket med barnefar om dette flere ganger, men når ikke frem. Hva bør jeg gjøre? Det hadde vært mye bedre om han ga meg 100% av omsorgen og så kunne han møte ungene når det passer han. Må legge til at jeg ikke er en som saboterer og ødelegger for samvær med far, tvert i mot strekker jeg meg langt for å få det til, og er villig til å gi far 50% av omsorgen hvis han vil. Men problemet er at far ikke møter opp til samvær. Anonymkode: 824fd...097 Du har min fulle sympati. Har du gått så langt som å forklare han at deres felles barn vil ende opp med traumer og vonde minner hvis dette eskalerer og for mange avtaler blir brutt? Om dette ikke får han til å våkne opp kanskje du må stille et ultimatum? At han kan se barna ved spesielle anledninger typ bursdag og jul, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: d1136...53d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Dokumenter, og reforhandle samværsavtale enten på fvk eller i rettsak og be om mer omsorg til deg. Ha kommunikasjonen mellom dere skriftlig. Anonymkode: 298fb...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det er dessverre lite man faktisk kan gjøre med sviktende samværsforeldre. Me. Du har min fulle sympati også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå