AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Er det noe spesielt du er glad du fikk oppleve seksuelt før du giftet deg? Anonymkode: fb14f...41e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Nei. Heller motsatt. Anonymkode: 28637...3a3 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Tenker ikke sånn. Har alltid gjort det jeg ville med kjærester. Anonymkode: 692be...ea6 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Stemmer i med Guddla, beste og villeste sexen har jeg hatt i ekteskapet 🔥😈 Anonymkode: c747c...03a 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar Jeg fant ei som har eksperimentert både med kjønn og antall i senga, og jeg hadde blitt jævlig skuffet, hvis hun skulle gi seg med det. Anonymkode: 75125...e04
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar Vi var kjærester i 20 år før vi giftet oss. Vi har ingen ting uprøvd. Samtidig er det ikke noe jeg kunne gjort før jeg giftet meg, som jeg ikke kunne gjøre etter vi giftet oss. Anonymkode: 638cf...94b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar Mannen min er med på det meste han. Anonymkode: 09626...0bd
Irak Skrevet 19. januar #9 Skrevet 19. januar Jeg tenker ikke slik. Det er ikke slik at jeg må gifte meg igjen. Jeg var gift i 15 år. Ønsker meg en kjæreste og mann som vil bo sammen med meg på godt og vondt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå