AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Sjefen over sjefen har innkalt meg til møter alene med han, det høres ut som om det kan bli mange møter som skal skje de nærmeste månedene. Formålet for møtene er jobbrelaterte. Han sier han vil at vi skal bli bedre kjent med hverandre og at han vil at vi skal få et bånd til hverandre. Min nåværende sjef skal skiftes ut snart og det vil bli behov for hennes efferfølger. Jeg har aldri hørt noen av kollegene mine snakke om at de vil at jeg skal ha et bånd til de. Er det vanlig å ha nære bånd til kollegene sine syns dere? Jeg er forresten kvinne og syns det høres litt merkelig ut med noen på jobb som snakker om å knytte bånd til hverandre.... Anonymkode: ec641...a32
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Jeg er sjef for sjefer og ville aldri tatt initiativ til noe slikt. Dersom jeg mente at du var aktuell for lederstillingen som blir ledig, hadde jeg invitert til en samtale og fortalt hva intensjonen var. Dersom jeg ønsket innspill til prosessen med å skaffe ny leder, hadde jeg vært påpasselig med å snakke like mye med alle medarbeiderne. Men å si at man vil «knytte bånd» skaper bare usikkerhet. Det er helt håpløst, særlig om det er snakk om en mannlig leder. Anonymkode: 828ba...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå